جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: ملت و مسئولان باید در کنار یکدیگر برای کسب اقتدار و استقلال اقتصادی و حمایت از تولید ملی پای کار بیایند، هرچند برخی مسئولان در حوزه حمایت از کالای ایرانی غافل هستند، ولی اصحاب رسانه باید در این حوزه مطالبه گری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شیخ الاسلام قزوین ضمن تبریک اعیاد شعباینه، گفت: ماه شعبان دارای فضیلت بی شماری است که در این ماه علاوه بر دعا، استغفار و روزه داری خواندن مناجات شعبانیه برای مومنان توصیه شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین افزود: باید لحظه به لحظه این ماه شریف را که متعلق به ائمه اطهار(ع) است را گرامی بداریم و از فرصت سازندگی برای حضور در ضیافت عظیم الهی ماه مبارک رمضان بهره بگیریم.

وی اظهار کرد: مناسبت های دینی و مذهبی مانند اعیاد شعبانیه بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی با تاسی از اهل بیت(ع) و زندگی نورانی آن بزرگواران محسوب می‌شود.

حجت الاسلام معبودی به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی، بیان داشت: همه ما رسالت سنگینی در این حوزه داریم؛ نامگذاری ۹سال گذشته از سوی مقام معظم رهبری با محوریت اقتصاد، نشان دهنده این است که این حوزه از مسائل اساسی در کشور است.

وی افزود: ایران اسلامی از نظر سیاسی، علمی انسانی جایگاه قابل توجهی دارد؛ اما در حوزه اقتصادی نتوانسته ایم به جایگاه خوبی دست پیدا کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: ملت و مسئولان باید در کنار یکدیگر برای کسب اقتدار اقتصادی و استقلال اقتصادی و حمایت از تولید ملی پای کار بیایند، هرچند برخی مسئولان در حوزه حمایت از کالای ایرانی غافل هستند، ولی اصحاب رسانه باید در این حوزه مطالبه گری کنند.

وی ضمن انتقاد از هجمه های ناجوانمردانه علیه نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: حمله به سپاه دلیل مشخصی دارد و یک عنصر بی اثر هیچ وقت مورد حمله قرار نمی‌گیرد؛ و این هجمه نشان دهنده عملکرد تاثیرگذار سپاه است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha