پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: لازم است همه پیرو سخنان رهبری باشند و به وضعیت کارخانجات و کارهای مردمی رسیدگی شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت‌الله علوی گرگانی امروز در دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، با اشاره به شعار امسال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، خاطرنشان کردند: لازم است همه پیرو سخنان رهبری باشند و به وضعیت کارخانجات و کارهای مردمی رسیدگی شود.

استاد خارج فقه حوزه علمیه افزودند: بسیاری از کارخانه‌ها امکانات و سرمایه نیاز دارند که همت شخص وزیرکار در این زمینه می‌تواند درصد بالایی از کارها را پیش ببرد و مردم با مشاهده شما در بین خود امیدوار می‌شوند و به این وسیله مشکلات قابل حل است.

ایشان بیان داشتند: یکی از خصوصیات مهم و ضروری برای شما قلب سلیم است؛ زیرا این رحمت و مهربانی درون شما به مردم امید می‌دهد.

معظم له با اشاره به کاهش مشکلات اقتصادی در یکی از کشورها گفتند:‌ زمانی که با مسئول این کشور صحبت شد بیان کرد مبلغی به عنوان وام در اختیار این افراد قرار داده شد تا با راه‌اندازی کار و کسب درآمد قسط آن را بپردازند. اگر دولت بتواند مبلغی در اختیار جوانان بیکار قرار دهد تا چرخ مملکت به گردش درآید و اشتغال ایجاد شود بسیار سودمند است.

استاد خارج فقه حوزه گفتند: امیدواریم بتوانید حمایت بیشتری از جامعه کارگری داشته باشید، تا آنان بتوانند چرخ‌های تولید را به حرکت درآورند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کردند: کسب رضایت مردم بسیار مشکل است؛ ولی در برابر آن پاداش بیشتری دارید، بنابراین اگر رفاه برای مردم کسب کنید از پاداش خداوند بهره‌مند می‌شوید.

 

۳۱۳/۳۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha