جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اردوی آشنایی با حوزه

حوزه/ جمعی از دانش آموزان تهرانی با حضور در حوزه علمیه عبدالعظیم حسنی(ع) شهر ری در یک فضای صمیمی با طلاب به گفتگو نشستند و هویت و کارکرد حوزه در جامعه از طرف طلاب برای دانش آموزان تبیین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، به همت مبلغان حوزه علمیه استان تهران و با همکاری معاونت تبلیغ حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) جمعی از دانش آموزان متوسطه اول مدارس «علامه طباطبایی»، «شهید باهنر»، «شهید غفاری»، «آل یاسین» و «نورالهدی» با حضور در این مدرسه، ضمن آگاهی در مورد برنامه‌های آموزشی حوزه‌ علمیه، از قسمت‌های مختلف این حوزه از جمله کتابخانه، مدرس‌ها، ساختمان اداری و حجرات طلاب بازدید کردند و توضیحات لازم، در هر قسمت به آنان ارائه شد.

بر پایه این گزارش؛ برگزاری حلقات علمی و معرفتی، حضور دانش آموزان در حجرات طلاب، و زیارت دسته جمعی دانش آموزان و طلاب در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از جمله برنامه‌های ویژه این دیدار بود.

گفتنی است؛ طلاب و مبلغان حوزه علمیه عبدالعظیم حسنی(ع) ضمن ابراز خرسندی از حضور دانش آموزان در این حوزه، در یک فضای صمیمی با یکدیگر به گفتگو نشستند و هویت و کارکرد حوزه در جامعه از طرف طلاب برای دانش آموزان تبیین شد. 313/42

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha