جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انجمن اسلامی در مینه سوتا، هفته بیداری  اسلامی را برگزار می کند

حوزه/ دانشجویان عضو انجمن اسلامی دانشگاه دولوت در ایالت مینه سوتا، با برگزاری هفته بیداری اسلامی، قصد دارند همکلاسی های غیرمسلمان شان را با میراث و فرهنگ اسلامی آشنا سازند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، دانشجویان انجمن اسلامی در شهر دولوت در ایالت مینه سوتا، هفته بیداری اسلامی برگزار کردند تا فرهنگ و میراث اسلامی شان را با همکلاسی های غیرمسلمان شان به اشتراک بگذارند.

این هفته بیداری اسلامی اختصاص دارد به برگزاری گفتمان های اسلامی باز با دانشجویان غیرمسلمان تا آن ها شناخت حقیقی و درستی از مسلمانان و باورهای اسلامی شان به دست آورند. در این مراسم دانشجویان دختر توانستند حجاب اسلامی را برای اولین بار امتحان کرده و با عکس گرفتن از خودشان در حجاب اسلامی، با همکلاسی  های مسلمان اعلام همبستگی کردند.

آیا اووسری از انجمن اسلامی در این باره گفت: اگر شما از باورهای ما مطلع نیستید و نمی دانید اسلام چه مبانی و اصولی دارد، به سادگی دیدگاهی منفی از ما به وجود می آید و ما می خواهیم این سوءبرداشت را از بین ببریم تا از این طریق بتوانیم جلوی تبعیض و تعصب را بگیریم.

وی افزود: هدف ما  از بین بردن سوء قضاوت ها درباره مسلمانان نه تنها در دانشگاه بلکه درهمه جا است.

هفته بیداری اسلامی قرار است تا جمعه ادامه داشته باشد و دانشجویان مسلمان قصد دارند هم کلاسی هایشان را با آداب و رسوم اسلامی از جمله ماه مبارک رمضان و روزه داری آشنا کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha