پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کتاب خلیج فارس

حوزه/ كتاب فاخر «خليج فارس» اثر تحقيقي جواد نوروزي با حضور رئيس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، در مركز همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما رونمايي مي‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، آيين رونمايي از كتاب فاخر «خليج فارس» اثر تحقيقي جواد نوروزي، صبح فردا (يكشنبه 9 ارديبهشت‌ماه) با همكاري سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، وزارت امور خارجه و مركز مطالعات كاربردي قلم، برگزار مي‌‌شود.

اين آيين با حضور مقامات عالي جمهوري اسلامي، ابوذر ابراهيمي‌تركمان، رئيس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي و مهدي چمران، رئيس سابق شوراي اسلامي شهر تهران، و نيز با حضور جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و سفراي كشورهاي خارجي مقيم تهران، فرماندهان نيروهاي دريايي، زميني و هوايي ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، استادان دانشگاهي و پژوهشگران كشورمان برگزار خواهد شد.

اين كتاب به همت جواد نوروزي، پژوهشگر كشورمان گردآوري و تدوين شده و در آن و براي نخستين بار 120 نقشه قديمي از خليج فارس كه مبين نام تاريخي «خليج فارس» است، منتشر شده است. همچنين در اين كتاب 10 نامه از دبيران كل سازمان ملل متحد در ادوار مختلف كه در آن تأكيد شده است خليج فارس تنها با اين نام اعتبار دارد، نشر داده شده است.

كتاب فاخر «خليج فارس» به همت جواد نوروزي، محقق و پژوهشگر كشورمان گردآوري و تدوين شده و در بدو انتشار، به 10 زبان دنيا ترجمه شده است.

انتهاي پيام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha