جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی ساده به دست ما نرسیده است و باید از آن صیانت کرد، گفت: دشمنان بدانند روحانیت اجازه نمی دهند ایادی و تفاله های ضد انقلاب بر این کشور امام زمان (عج) تسلط و دست اندازی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه شهرستان تاکستان، گفت:  طلبه در کنار تعلیم و تربیت وظایف دیگری نیز در جامعه دارد که آن ارتباط با آحاد مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان که بتواند به شبهات آنها به خوبی پاسخگو باشد.

وی افزود: یک طلبه که ملبس به لباس روحانیت می شود بداند که رسالت بسیار سنگین وحساس داشته که باید از این فرصت به وجود آمده به نحو مطلوب و در جهت علم آموزی وتهذیب نفس وخودسازی بپردازد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز طلبه ادامه دهنده همان مسیری است که پیامبران الهی و ائمه معصومین(ع) در گذشته پیمودند،  اظهار کرد: ملبس شدن طلاب به لباس طلبگی افتخار بزرگی برای آنان و خانواده های آنان است  وامروز ر این جلسه مقدس شماری از ‏طلاب به درجه سربازی امام عصر(عج) مفتخر می شوند و از این جهت باید قدردان جایگاه خود باشند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی افزود: طلاب معمم شده باید توجه و اهتمام بیشتری به رعایت تقوا داشته باشند و این خصوصیت پر رنگ تر و قوی تر از دوران قبل از معمم شدن آنان باشد.

حوزه علمیه شهرستان تاکستان زنده است

امام جمعه تاکستان به وقایع دی ماه 96 و هتک حرمت و تخریب این مدرسه که یادگار مرحوم آیت الله شالی است، توسط آشوبگران اشاره کرد و بیان داشت: متاسفانه در سال گذشته واقعه تلخ و جانسوزی از سوی عده ای آشوبگر و فتنه گر بر این مدرسه اعمال شد که شما می بینید که طلاب و اساتید با همان روحیه توانستند دروس خود را ادامه داده و امروز تعدادی از آنان نیز ملبس به لباس مقدس روحانیت می شوند. دشمنان بدانند روحانیت اجازه نمی دهند ایادی و تفاله های ضد انقلاب بر این کشور امام زمان (عج) تسلط و دست اندازی کنند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین در پایان از توجه جدی مدیر حوزه های علمیه کشور، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور و مدیریت حوزه علمیه قزوین که پس از حوادث دی ماه ۹۶، با اعزام نمایندگان خود توانستند روحیه مضاعفی به طلاب و اساتید این مدرسه بدهند، قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha