جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ظهور

حوزه/رئیس اداره تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تأکید کرد: امروز برای آنکه شرایط ظهور حضرت مهدی فراهم شود باید جوانان و نوجوانان انقلابی در مسیر آرمان‌های مهدویت گام بردارند.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با تأکید بر برگزاری جشن‌های نیمه شعبان به بهترین شکل ممکن و با مشارکت حداکثری مردم اظهار داشت: همگان باید شرایط لازم برای ظهور امام زمان (عج) را در جامعه فراهم کنند.

وی افزود: امروز برای آن که شرایط ظهور حضرت مهدی(عج) فراهم شود باید جوانان و نوجوانان انقلابی در مسیر آرمان‌های مهدویت گام بردارند.

حجت‌الاسلام هدایتی با بیان اینکه شناخت امام عصر (عج) و پیروی از راه صالحانه او یک امر مهم و وظیفه دینی است گفت: باید نسل جوان و نوجوان را در این مسیر، راهنمایی و هدایت کنیم که این رسالت مهم بر عهده روحانیون، مبلغان و معلمان است.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای خدشه‌دار کردن هویت دینی و اسلامی فرزندان این مرزوبوم اظهار داشت: فرهنگ مهدویت باید برای دانش آموزان و نوجوانان به‌خوبی تبیین شود تا نسل جدید به سوی تعالی گام بردارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه باید برای ظهور امام زمان( عج ) زمینه‌سازی شود، خاطرنشان کرد: تنها انتظار برای ظهور کافی نیست و همه ما باید شرایط ظهور را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha