جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 آیت الله دستغیب

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) با قدردانی از تلاش های آیت‌الله ایمانی، تصریح کرد: اینجانب جهت شفای عاجل آیت الله ایمانی به درگاه خداوند متعال دست دعا برمی‌دارم و از مردم پاک‌سرشت و متدین نیز تقاضامندم که برای صحت و عافیت ایشان دعا فرمایید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) با قدردانی از تلاش های آیت‌الله ایمانی، تصریح کرد: اکنون که برادر عزیز و گرانقدرم حضرت آیت‌الله ایمانی پس از سال‌ها خدمت به لحاظ تشدید بیماری از امامت جمعه شیراز و سِمت نمایندگی ولی فقیه در استان فارس استعفا داده‌اند، اینجانب به سهم خود با قدردانی از تلاش‌های شایسته ایشان جهت شفای عاجل مُعظمٌ لَه به درگاه خداوند متعال دست دعا برمی‌دارم و از شما مردم پاک‌سرشت و متدین نیز تقاضامندم که برای صحت و عافیت ایشان دعا فرمایید.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله الحکیم: "أَطِیعُوا اللَّهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ وَأُولِی الْأَمْرِ مِنْكُمْ"

مردم شریف و شهیدپرور استان فارس؛ اکنون که برادر عزیز و گرانقدرم حضرت آیت‌الله ایمانی پس از سال‌ها خدمت، به لحاظ تشدید بیماری از امامت جمعه شیراز و سِمت نمایندگی ولی فقیه در استان فارس استعفا داده‌اند، اینجانب به سهم خود با قدردانی از تلاش‌های شایسته ایشان جهت شفای عاجل مُعظمٌ لَه به درگاه خداوند متعال دست دعا برمی‌دارم و از شما مردم پاک‌سرشت و متدین نیز تقاضامندم که برای صحت و عافیت ایشان دعا فرمایید.

شایان ذکر است در شرایط فعلی هرکس به عنوان جایگزین از سوی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظلّه العالی) منصوب گردد، بی‌تردید مورد قبول و حمایت مردم ولایتمدار سومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی خواهد بود و تاکید می‌نمایم اطاعت از فرامین ولّی امر و حفظ وحدت و انسجام جامعه بر محور ولایت فقیه تکلیف شرعی است که همه ما نسبت به آن همچون گذشته التزام عملی خواهیم داشت. وَ الاَمرُ اِلی وَلیّ الاَمْر.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

سید علی اصغر دستغیب

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha