شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رویا دهقانی

معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد توجه ویژه به طلاب فعال در جشنواره های پژوهشی علامه حلی، رشد و بانوی کرامت را خواستار شد و گفت: برنامه های پژوهشی در صدد است سطح توانمندی طلاب را ارتقا دهد تا در هر شرایطی زندگی علمی خود را ادامه دهند.

رویا دهقانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد اظهار کرد: دانستن و باور داشتن نسبت به اینکه تحقیق یک سرمایه است و جشنواره هایی مانند علامه حلی(ره)، بانوی کرامت و رشد، تمرینی برای نوشتن است و می بایست به طلابی که در این فراخوان ها حضور فعال دارند اهمیت ویژه ای داده شود.

وی افزود: در تبلیغ ارزش ها و انتقال مفاهیم دینی  به خصوص در حوزه علمیه خواهران هیچ ابزاری نباید نادیده گرفته شود و  پیگیری همه ابزارهای تبلیغی به صورت جدی ضرورت دارد.

معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد خاطرنشان کرد: برنامه های پژوهشی در صدد است سطح توانمندی طلاب را ارتقا دهد تا در هر شرایطی زندگی علمی خود را ادامه دهند و جریان علم آموزی را، حتی پس از جدا شدن از کلاس و مدرسه استمرار بخشند و از مهارت کسب شده، در تحقق برنامه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و مدیریتی بهره ببرند.

دهقانی تصریح کرد: همان طور که  منبر مقدس و مهم است، منبرهای مجازی نیز مهم هستند و رسیدن به اهداف پژوهشی حوزه علمیه خواهران مستلزم اجرای مستمر برنامه های ترسیم شده مرکز مدیریت استانی در مدارس خواهد بود.

خانم دهقانی با تاکید بر اجرای برنامه های لازم الاجرا ساعت پژوهشی تأکید کرد: در کارنامه پژوهشی طلاب 35 امتیاز اختصاص به برنامه های ساعت پژوهشی و مهارت آموزی پژوهشگری دارد و فراهم آوردن همه زیرساخت ها، الزامات و امکانات برای اجرای هرچه بهترفعالیت های الزامی، از سوی مدیران و معاونین محترم پژوهش امری مسلم و مفروض است.

وی از معاونان پژوهشی ۲۲ مدرسه علمیه خواهران استان در تمام سطوح سیکل تا دکترا ارسال به موقع گزارش فعالیت های پژوهشی را خواستار شد و افزود: گزارش های پژوهشی در اسرع وقت ارسال شود و  کرسی های آزاد اندیشی و نشست های علمی پژوهشی به صورت کلاسی با موضوعات روز برگزار شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha