پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آزادی خواه

حوزه/ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود آن که تنها سه کشور فارسی زبان در دنیا وجود دارد، اما شاهد فعالیت ۳۰۰ شبکه فارسی زبانی هستیم که شبانه روز برای تخریب مقدسات ما فعال هستند و تنها مجموعه ای که فعالانه در مقابل این جبهه شوم ایستاده، جبهه رسانه ای انقلاب است که توانسته آبرومندانه از ارزش های انقلابی دفاع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام احد آزادی خواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در آیین افتتاحیه جشنوراه پویانمایی، در سالن همایش دانشگاه علوم پزشکی ضمن اشاره به اهمیت توجه به مسئله پویا نمایی، گفت: در مقابل این همه هجمه به ملیت، دین، مقدسات و فرهنگ ما تنها جبهه اثر بخش و پیروز میدان رسانه خواهد بود.

وی ادامه داد: با وجود آن که تنها سه کشور فارسی زبان در دنیا وجود دارد، اما شاهد فعالیت 300 شبکه فارسی زبانی هستیم که شبانه روز برای تخریب مقدسات ما فعال هستند و تنها مجموعه ای که فعالانه در مقابل این جبهه شوم ایستاده جبهه رسانه ای انقلاب است که توانسته آبرومندانه از ارزش های انقلابی دفاع کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نظر رهبر معظم انقلاب بر این است که جمهوری اسلامی ایران باید قطب انیمیشن دینی در دنیا باشد و این کار بسیار خوب و عظیمی است.

وی، جایگاه پویانمایی در فرهنگ سازی را مهم توصیف کرد و گفت: اگر در این عرصه از محصولات وارداتی استفاده کنیم فرهنگ ما دستخوش آسیب خواهد شد، چرا که یک اثر پویا نمایی هم به فرهنگ ما آسیب جدی وارد خواهد ساخت، هم به اقتصاد و هم استعداد های سرشار ما از بین خواهد رفت.

حجت الاسلام آزادی خواه، لزوم توجه به استعداد های درخشان را از دستاورد های مهم این جشنواره دانست و گفت: این کار ارزشمندی است که استان همدان میزبانی اش را به عهده گرفته و باید بتوانیم در کنار آن استعداد های استان را به نمایش بگزاریم.

وی گفت: اگر قرار باشد در فرهنگ سازی سبک زندگی ایرانی اسلامی اثر بخش باشیم انیمیشن یکی از راه های موثر خواهد بود، چرا که نه تنها رده سنی کودکان، بلکه بزرگ ترها نیز از آن استفاده می کنند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha