جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: دشمنان کشور ما به دنبال وابستگی ما و تبدیل شدن به مصرف کننده محصولات خارجی و حتی کالاهای اساسی است تا هر زمان با تحریم کالاهای اساسی ملت ما را تحت فشار قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی در اولین اجلاس مدیران و سرپرستان مدارس علمیه خواهران استان، در سال 97 تلاش در تحقق شعار امسال بر اساس منویات ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای را خواستار شد.

وی تأکید کرد: بانوان طلبه باید در زمینه استفاده از کالای ایرانی پیشتاز این عرصه باشند و بانوان مبلغه در جلسات مردمی به این موضوع هم بپردازند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد تصریح کرد: استفاده از کالای ایرانی حمایت از کار و اشتغال‌زایی به شمار می رود و کشور را در چرخه تولیدات داخلی  ارتقا می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی ادامه داد: کمرنگ کردن استقلال کشور از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی بوده است و دشمن می خواهد برای همیشه ایران و ایرانی دست نیاز به سوی او دراز کند.

وی ابراز کرد: دشمنان کشور ما به دنبال وابستگی ما و تبدیل شدن به مصرف کننده محصولات خارجی و حتی کالاهای اساسی است تا هر زمان با تحریم کالاهای اساسی ملت ما را تحت فشار قرار دهد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود به بیان فضیلت ماه شعبان پرداخت و حوزویان را به بهره مندی از فرصت باقی مانده این ماه برای ورود به ماه مبارک رمضان دعوت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی بیان کرد: ماه شعبان مقدمه ای برای ورود به ماه مبارک رمضان است و هر چه بیشتر، انسان در ماه های رجب و شعبان خودسازی کرده باشد، در ماه مبارک رمضان نتایج بهتری را به دست می آورد و رابطه نزدیکتری را با پروردگار خویش تجربه خواهد نمود.

رحیم رحیمی مقدم، مسئول اداره ساماندهی و نظارت، رؤیا دهقانی معاون پژوهش، مریم حسن پور معاون فرهنگی و فاطمه نظیر معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد به تشریح آیین نامه های مرتبط با هر یک از معاونت های زیر مجموعه خود پرداختند.

برپایه این گزارش، اهدای لوح تقدیر پژوهشی به خانم رقیه کوچکی، مدیر مدرسه حضرت نرجس(س) یزد و تقدیر از وی در برپایی نمایشگاه کتاب استانی حوزه، اهدای لوح تقدیر برگزیدگان پانزدهمین جشنواره بانوی کرامت به خانم ها فاطمه نظیر، اعظم کاظمی، ملکه عامری و مرضیه میرحسینی زاد، اهدای پروانه فعالیت مدرسه به خانم دهقان منشادی مدیر مدرسه حضرت زینب کبری(س) یزد و تمدید و اهدای حکم خانم رشیدنیا مدیر مدرسه ام ابیها (س) تفت از برنامه های پایانی اولین اجلاس مدیران و سرپرستان حوزه علمیه خواهران استان یزد بود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha