جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست فصلی معاونان پژوهش

حوزه/ معاون پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: معاونان پژوهش مدارس علمیه خواهران در ماه مبارک رمضان برای حفظ فرصت های پژوهشی طلاب با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، رؤیا دهقانی در دومین نشست فصلی معاونان پژوهش 22 مدرسه علمیه علمیه خواهران استان یزد در مقاطع مختلف سیکل، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در سال تحصیلی 96-97 توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم برنامه ریزی صحیح پژوهشی در اجرای برنامه های پژوهش محور را خواستار شد.

وی افزود: هرچند کثرت دروس و برنامه آموزشی فشرده است، ولی معاونان محترم توجه داشته باشند که برنامه ساعت پژوهشی به نحو احسن و اکمل اجرا شود و طبق تأکیدات مقام معظم رهبری نباید به فرصت مطالعه و تحقیق آسیب زد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد با یاداوری مصوبات شورای استانی علمی و پژوهشی، اهتمام ویژه معاونان پژوهشی را در برگزاری نشست ها و کرسی های آزاد اندیشی خواستار شد.

دهقانی تصریح کرد: در ارتباط با برنامه نیم‌سال چهارم ساعات پژوهشی طلاب سطح دو(کارشناسی) آموزه‌ کارگاهی«کاربرد اصطلاح‌نامه در فرآیند پژوهش» درشش ساعت جایگزین آموزه‌های مهارت مطالعه هدفمند و مهارت انجام پژوهش گروهی شده است.

وی با اشاره به برنامه های لازم الاجرا ساعت پژوهشی نیمسال چهارم خاطر نشان کرد: در این نیمسال چهار آموزه کارگاهی و یک آموزه غیرکارگاهی باید اجرا شود و مدارس موظف هستند فایل کارگاه ها‌ را پس از دریافت به همراه منابع معرفی شده در برنامه ساعات پژوهشی، در اختیار اساتید محترم قرار دهند تا به صورت کارگاهی برگزار شود.

برپایه این گزارش، مقرر شد کارنامه پژوهشی طلاب ورودی 95 به بعد در سامانه سما به روز رسانی شود.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha