پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آل هاشم

حوزه/ آیت الله آل هاشم بزرگ ترین فایده برجام را، باطل شدن تعامل با آمریکا دانست و گفت: برجام حتی اگر منفعتی برای کشور ما نداشته باشد، اما بزرگ ترین خسارت را به آمریکا زد چرا که با تصمیم غیرمنطقی ترامپ، روی واقعی ایالت متحده را به جهانیان نشان داد.

آیت الله محمدتقی آل هاشم امام جمعه موقت تبریز، در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با محکوم کردن خروج آمریکا از توافق هسته ای، ابراز داشت: خروج آمریکا با فرمان ترامپ از توافق هسته ای قدرت های بزرگ جهان، کشورهای دنیا را نسبت به تعهدهای آمریکا بدبین و بی اعتماد کرد.

وی بزرگ ترین فایده برجام را، باطل شدن تعامل با آمریکا دانست و افزود: برجام حتی اگر منفعتی برای کشور ما نداشته باشد، اما بزرگ ترین خسارت را به آمریکا زد، چرا که با تصمیم غیرمنطقی ترامپ، چهره واقعی ایالت متحده را به جهانیان نشان داد.

آیت الله آل هاشم تاکید کرد: کشورهای اروپایی و جهانیان بارها بر خوش عهدی ایران در توافق هسته ای صحه گذاشتند و خروج آمریکا از برجام را نقد کردند، همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از توافق هسته ای نیز اعلام کرده بودند که ما به طرف مقابل اعتماد نداریم.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به نقش تاثیرگذار ایران در منطقه و تصمیمات جهانی عنوان کرد: حل مسائل مهم جهانی از جمله توافق هسته ای، بدون حضور ایران امکان پذیر نیست، اما آمریکا می خواهد با قلدری، نقش جمهوری اسلامی را کمرنگ جلوه دهد که دیگر دیر شده است.

وی در ادامه به بزرگ ترین نعمت انقلاب اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: بزرگ ترین نعمت انقلاب اسلامی ایران، مردم، ولایت فقیه و اسلام است که با همین سه رکن، تمامی سختی ها و مشکلات را پشت سر گذاشته و توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha