جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ آیت الله اعرافی در واکنش به خروج آمریکا از برجام گفت: پیمان شکنی آمریکا در تاریخ مسبوق به سابقه است و جبهه استکبار از پیروزی های جبهه مقاومت به رهبری ایران عصبانی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه امروز در حاشیه تجمع بزرگ حوزویان علیه رویکردهای خصمانه آمریکا علیه ملت ایران و خروج از برجام در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: آمریکا بار دیگر روحیه عهد شکنی خود در قضیه اخیر برجام  را نشان داد؛ البته مقام معظم رهبری از قبل اشاره فرموده بودند، دشمن ما عهد شکن است، اما با این حال نظام با امضای برجام نشان داد که نهایت تعامل را در فضای بین الملل را دارد.

مدیر حوزه های علمیه با بیان این که پیمان شکنی آمریکا در تاریخ مسبوق به سابقه است و آنها نمی توانند عزت و اقتدار ایران اسلامی را ببینند گفت: ان شاء الله خروج آمریکا از برجام برای کشور ما از این حیث که به اقتصاد ملی توجه بیشتری  شود ،‌ برکت خواهد داشت و روی پای خود خواهیم ایستاد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه بیان داشت: نظام استکباری به محور مقاومت اسلامی به رهبری ایران در منطقه شکست خورده است و از آن عصبانی است و انتخابات اخیر لبنان نشان داد، مقاومت از چه پشتوانه عظیم مردمی برخوردار است و قاطعانه در برابر استکبار ایستاده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha