پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رونمایی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امروز بزرگترین تهدید برای جهان و منطقه، آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که بدون هیچ مهاری و بدون پایبندی به مبانی و موازین وجدانی و دینی در هر نقطه ای که لازم بدانند دخالت می کنند و کشتار به راه می اندازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین علی عباسی امروز در جمع مدیران و معاونین مدارس علمیه استان قزوین، گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه این سخنان ابلهانه را نخواهد پذیرفت و ملت ایران ثابت کرده اگر مورد تعرض قرار گیرد، کاملاً مقتدرانه از خود دفاع خواهد کرد و یکپارچه و همچون مشتی مستحکم در مقابل مهاجمِ غیرمنطقی خواهد ایستاد.

وی افزود: دشمن همواره در پی کاهش نفوذ جمهوری  اسلامی در منطقه است و در این مسیر از حربه اتهام زنی استفاده می کند در حالیکه ما هرگز از قدرت سخت استفاده نمی کنیم، چرا که نیازی به این مسئله نداریم، قدرت معنوی امروز ما عامل نفوذ در کشورهای منطقه و جوامع دیگر است.

این استاد حوزه قزوین اظهار کرد: سران غربی به خوبی میدانند که توان مقابله نظامی با جمهوری اسلامی ایران را ندارند، ولی گاهگاهی با طرح این موضوعات، به ایجاد فشار روانی در منطقه پرداخته و اعتراضات درونی کشورهای خود را تعدیل میکنند.

حجت الاسلام المسلمین عباسی تصریح کرد: شهادت همواره افتخاري براي ملت ايران بوده است و با شهادت در دوران دفاع مقدس، نظام و انقلاب را از شر دشمنان در امان نگه داشته ايم.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: آمریکایی ها هر کاری که می توانستند برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی کردند و همانطور که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هم گفتند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

حجت الاسلام المسلمین عباسی خاطرنشان کرد: آنها می دانند که ایران از این تهدیدات هراسی ندارد زیرا به قدمت تاریخ انقلاب، شاهد تهدیدات آمریکایی ها بودیم و مردم، انقلاب و نظام ایران، نظام، دولت و مردم مقاومی هستند که بارها مقاومت خود را در برابر این تهدیدات و گاهی عملی شدن این تهدیدات مانند جنگ تحمیلی عراق علیه ایران که در اواخر آن امریکایی ها وارد شدند و هواپیمای مسافربری ایران را زدند نشان دادند، اما آنها از این تهدیدات هیچ سودی نبردند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: گزینه های آمریکا از اول انقلاب اسلامی روی میز بوده، اما این مردم بوده اند که تعیین کردند چه گزینه های مناسبی را برای مبارزه با پهلوی، دفاع از کشور، مقابله با تحریم و حضور در عرصه بین المللی انتخاب و اعمال کنند.

در پایان این جلسه از 35 برنامه مستند تلویزیونی حوزه علمیه قزوین رونمایی گردید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha