جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: در تمام برنامه های حوزه علمیه خواهران، ارتباط مبلغین و طلاب از جهت پاسخگویی به شبهات و احکام دینی را جزو برنامه های اصلی حوزه علمیه خواهران قزوین قرار دادیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام رضا کاظم لو صبح امروز در جمع اساتید مدارس علمیه خواهران استان قزوین که با حضور مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره موسس حوزه های علمیه خواهران کشور مرحوم آیت الله شرعی و همچین مرحوم آیت الله باریک بین، از فعالیت های ارزشمند و ماندگار این دو عالم ربانی قدردانی نمود.

وی به فعالیت های حوزه علمیه خواهران استان قزوین پرداخت و بیان کرد: حوزه علمیه خواهران در دو بخش عمومی و پژوهشی فعالیت های خوب و ارزشمندی داشته که با برنامه ریزی و نظم رو به جلو و پیشرفت قرار گرفته و خوشبختانه امروز حوزه علمیه خواهرانقزوین توانسته مبلغینی را تربیت نماید که در شبکه استانی مرکز قزوین و همچنین در روستا ها و ادارات مختلف مشغول امر تبلیغ و مشاوره دادن می باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین تصریح کرد: این مرکز ارتباط نزدیکی با کلیه نهادها از جمله کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و بهزیستی داشته که توانسته در مدت کوتاهی، استقبال مسئولین این دو نهاد و سایر نهادها را به خود برای جذب مبلغ بیشتر جلب نماید.

وی اظهار کرد: سه مرکز در استان قزوین، یک مرکز هم در شهرستان های آبیک، تاکستان و بویین زهرا وجود دارد؛ که طلاب حوزه علمیه خواهران مشغول تحصیل در علوم حوزوی هستند؛ در جشنواره علامه حلی نیز 640اثر به این جشنواره راه پیدا نمودند که 12 اثر ممتاز استانی شده بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: در تمام برنامه های حوزه علمیه خواهران ارتباط مبلغین و طلاب از جهت پاسخگویی به شبهات و احکام دینی را جزء برنامه های اصلی حوزه علمیه خواهران قزوین قرار دادیم.

حجت الاسلام کاظم لو اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان از سوی مبلغین و اساتید حوزه علمیه خواهران، برنامه های برگزاری تفسیر قرائت قرآن مجید و پاسخگویی به شبهات و بیان احکام دینی برای اقشار مختلف مردم را در اولویت جدی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان قزوین قرار دادیم.

وی با بیان این که ۶ کانون تخصصی با نام «حیات طیبه» در حوزه علمیه فعال است که فعالیت های مختلفی در آن دنبال می شود به برخی از اهداف حوزه علمیه خواهران قزوین اشاره کرد و افزود: تربیت بانوان عالمه، متعهد، انقلابی و بانوان دارای اثر، پرورش متخصصان کارآمد برای تبلیغ و ترویج فرهنگ اسلامی، تعلیم و تربیت در حوزه‌های علمیه به صورت مدرن و پرورش محقق و پژوهشگر از جمله این اهداف است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha