جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مرحوم ابوترابی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: مرحوم ابوترابی هدیه الهی برای آزادگان بود و با سعه صدر و حلم و بردباری فوق العاده مکر و حیله دشمنان بعثی را بی تاثیر کرد و شمع محفل اسیران ایرانی گشت و در جهت تقویت روحیه ایمان ومقاومت آنان از هیچ اقدام و ایثاری دریغ نکرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی صبح امروز در دیدار با دست اندرکاران ساخت مستند «سید آزادگان»، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر ابوترابی و پدر بزرگوار ایشان آیت الله سید عباس ابوترابی(ره)، گفت: مرحوم ابوترابی نماد درخشان یک شخصیت کامل معنوی است و همه آزادگان سرافراز اسلام از ایشان خاطرات ماندگار  فراوانی دارند.

وی با بیان این که حضور در دفاع مقدس و سال ها اسارت همراه با سرافرازی و مظلومیت تصویر گویایی از مرحوم ابوترابی است در ذهن همه ایرانیان نقش بسته است، اظهار کرد: سیدآزادگان افتخار همه روحانیت انقلابی ایران بود.

مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که این عالم جلیل القدر و شجاع در سالهای اسارت امید بخش دلهای آزادگان بود، تصریح کرد: باید ابعاد شخصیتی و سبک زندگی مرحوم ابوترابی فرد در این فیلم مستند به خوبی تبیین شود.

وی اظهار کرد: مرحوم ابوترابی هدیه الهی برای آزادگان بود و با سعه صدر و حلم و بردباری فوق العاده مکر و حیله دشمنان بعثی را بی تاثیر کرد و شمع محفل اسیران ایرانی گشت و در جهت تقویت روحیه ایمان وم قاومت آنان از هیچ اقدام و ایثاری دریغ نکرد.

وی به فرارسیدن ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: همان طور که ورزشکاران برای اعزام به مسابقات هم از لحاظ معنوی و مادی آمادگی پیدا می‌کنند، ما نیز باید خود را برای وارد شدن به ماه ضیافت الهی آماده کنیم.

در بخش پایانی این نشست، سیدحسین حسینی طایفه در خصوص تهیه و مراحل آماده سازی مستند فاخر «سید آزادگان»گزارشی ارائه داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha