جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مهرعلیزاده استاندار اصفهان

حوزه/ مهر علیزاده استاندار اصفهان، در دیدار نماینده جامعه المصطفی در اصفهان، به تأثیرات نقش آفرینی جامعه المصطفی در تبیین معارف ناب اسلامی اشاره نمود و گفت: نهایت سعی و تلاشم را برای پویایی هرچه بیشتر و موفقیت نهاد فاخر المصطفی انجام خواهم داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم ملکی، رئیس مجتمع آموزش عالی المصطفی در اصفهان، در دیدار با دکتر مهر علیزاده، استاندار اصفهان، ضمن تقدیر از نگاه بلند استاندار محترم و توجه ایشان به گستره موضوعات مختلف استان، از زحمات استاندار محترم سابق، آقای زرگرپور تشکر نمود و اظهار داشت: مراجع و علماء، نماینده محترم ولی فقیه در استان، تمام ادارات و نهادهای مرتبط با حوزه فعالیتهای المصطفی، نقش به سزایی در موفقیت­‌های نمایندگی جامعه المصطفی در اصفهان و گسترش ظرفیت­‌های موجود آن دارند.

وی به نقش پیشرو المصطفی در گسترش و نشر معارف ناب اسلامی در عصر کنونی اشاره نمود و اظهار داشت:  باتوجه به اهمیت نقش و جایگاه جامعه المصطفی، موانع و دشمنی­‌هایی که در این مسیر وجود دارد، ضروری است تا از تمامی ظرفیت­های استانی در این زمینه استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی در بخش پایانی سخنان گزارشی از حوزه فعالیت­های جامعه المصطفی در عرصه­های مختلف بین المللی ارائه نمود.

دکتر مهر علیزاده نیز در ادامه این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از ارائه گزارش و فعالیت­‌های جامعه المصطفی به ویژه نمایندگی اصفهان، اظهار داشتند: با توجه به شناختی که از جامعه المصطفی و ریاست محترم آن آیت الله اعرافی دارم، به نوبه خود نهایت سعی و تلاشم را برای پویایی هرچه بیشتر و موفقیت این نهاد فاخر بین المللی انجام خواهم داد.

استاندار اصفهان زمینه­‌سازی حضور اندیشمندان ادیان و مذاهب مختلف در جمهوری اسلامی ایران و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی را از مهمترین شاخصه های جامعه المصطفی برشمرد و تصریح کرد: نقش آفرینی جامعه المصطفی در تبیین معارف ناب اسلامی در جهانی که ایران هراسی و اسلام هراسی در آن دنبال می شود، بسیار مؤثر، کارآمد و ستودنی است.

در پایان این نشست، در خصوص همکاری­ های متقابل جامعه المصطفی و استانداری اصفهان مذاکره و افق ­های فراروی آن مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha