جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گفتگو

حوزه/ مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: بانوان مبلغ در ایام ماه مبارک رمضان علاوه بر پاسخ گویی به شبهات وبیان حکام شرعی، باید شعار سال رهبری معظم انقلاب را برای خانواده ها واقشار مردم تبیین نمایند.

خانم بتول نظری در حاشیه مراسم طلایه داران تبلیغ وشهدای روحانی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در قزوین، گفت: امیدواریم فضای معنوی ایام ماه رمضان توسط روحانیون، مسئولان هیات امنای مساجد، هیات های مذهبی و مداحان و بانوان مبلغ در ایام شب های قدر پربارتر شود و از این ظرفیت مهم در بخش های مختلف فرهنگی، دینی، مذهبی استفاده شود.

وی افزود: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است و باید همه ما از برکات معنوی این ماه مبارک نهایت بهره را بگیریم؛ توجه به سبک زندگی اسلامی، تشریح احکام اسلامی و اخلاق اسلامی با توجه به آموزه‌های دینی و آموزه‌های قرآنی و توجه جدی به برنامه‌های قرآنی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که بانوان مبلغ باید در ایام ماه مبارک رمضان به آن بپردازند.

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: بانوان مبلغ در ایام ماه مبارک رمضان علاوه بر پاسخ گویی به شبهات و بیان حکام شرعی، باید شعار سال رهبری معظم انقلاب را برای خانواده ها و اقشار مردم تبیین نمایند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha