پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: صهیونیست ها بدانند فلسطین تنها نیست و با اتحاد امت اسلامی ، قدس شریف به دامن اسلام برمی گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، نشست «آرمان فلسطین» با حضور مدیران و معاونین مدارس علمیه استان قزوین و سه شخصیت شاخص ضد صهیونیستی از آمریکا و ایتالیا، در قزوین برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، ضمن خیر مقدم خدمت میهمانان به موضوع مهم قدس وفلسطین اظهار کرد: اشغال قدس شریف و فلسطین در صدر مسایل با اهمیت امت اسلامی و ایران اسلامی است و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها ندایی که به حمایت از فلسطین برخواست فریاد امام راحل بود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با بیان اینکه صهیونیست ها و حامیان آنان بدانند  فلسطین تنها نیست و با اتحاد امت اسلامی ، قدس شریف از چنگال جنایتکاران خون آشام آزاد و به دامن اسلام بازخواهد گشتتصریح کرد،: صهیونیست ها با کشتار و غضب سرزمین فلسطین قادر نخواهند بود به اهداف خباثت آمیز خود برسند و روزی مردم فلسطین با مبارزه و مقاومت به سرزمین خود بازخواهند گشت.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها بارها منشورها و قطعنامه های بین المللی را نقض کرده و به پشت گرمی امریکا ، به جنایات و غصب سرزمین فلسطین  به صورت روزمره ادامه می دهدافزود،: به یاری خداوند متعال در آینده نزدیک قدس شریف به آغوش مسلمانان جهان باز خواهد گشت و ناقوس مرگ رژیم صهیونیستی به دست مردم مسلمان منطقه و موج بیداری اسلامی به صدا درخواهد آمد،چرا که فروپاشی رژیم جعلی اسراییل نزدیک است..

فلسطین به اولویت جهان اسلام تبدیل شود

مدیر مدرسه علمیه التفاتیه قزوین نیز در این نشست گفت:  در حال حاضر آمریکا اقدام نامشروع انتقال سفارت این کشور از تلاویو به قدس شریف را انجام می‌دهد و آنها می‌خواهند جهان اسلام را با حاشیه مواجه کنند و این نقض حقوق ملت فلسطین و کرامت مسلمانان جهان اسلام است.

حجت الاسلام اسدالله مهر آرا اظهار کرد: کشتار امروز دهها معترض غيرمسلح و مجروح کردن تعداد بسيار بيشتری از معترضان به وسيله نظاميان اسرائيلی در غزه خشونتی است که نه تنها نيازمند محکوميت بين المللی است، بلکه بايد اقداماتی صورت بگيرد تا عاملان اين کشتار در برابر آن پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: اين اقدام که همزمان با انتقال سفارت آمريکا به قدس به وسيله دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا صورت گرفت نشان دهنده تهديدهايی است که از جانب بی عدالتی غيرقابل تحمل و ادامه دار عليه مردم فلسطين متوجه صلح است.

استاد حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که باید فلسطین به اولویت جهان اسلام تبدیل شود و از حقوق مشروع آنها حمایت شود، گفت: جمهوری اسلامی با حمایت از فلسطین و موضع گیری های خوب و ثابت همواره از انقلابیون پشتیبانی کرده است و تاسیس اولین سفارت فلسطین به جای سفارت اسرائیل غاصب از مهمترین کارهای ایران بوده است.

وی افزود:  از بین بردن ثروت های طبیعی و درخت های فلسطین و تلاش برای مصادره سرزمین های فلسطینی از جمله تلاش های رژیم صهیونیستی است؛ اما لازم است در مقابل تلاش کنیم تا دولت فلسطین به پایتختی قدس شریف تاسیس شود .

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد: اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا در انتقال سفارت ایالت متحده به قدس شریف توطئه بزرگی است که می‌خواهد روابط دولت‌های دست‌نشانده کشورهای عربی را با اسرائیل عادی کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha