شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 450433
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۰
ضیافت

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از اجرای طرح ضیافت الهی در امامزادگان این استان خبر داد .

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی در امامزادگان شاخص استان برای روزه داران برگزار می شود، گفتمبلغان در این ایام با استقرار در امامزادگان و بقاع متبرکه استان لرستان به اجرای برنامه های معرفت زایی و ارتقاء معنویت درونی برای روزه داران می پردازند .

وی با بیان اینکه در طول ماه مبارک رمضان اجرای برنامه های قرآنی از برنامه های مهم و محوری سازمان اوقاف و امور خیریه است، بیان داشت: برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن بصورت ترتیل و روزانه هر روز در امامزادگان شاخص استان لرستان اجرا خواهد شد .

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان دعوت از قاریان برجسته مصری، ملی و استانی برای اجرای برنامه های جزء خوانی از دیگر برنامه های محوری است، خاطر نشان کرد: علاوه بر برنامه های فوق برنامه تفسیر قرآن نیز بصورت روزانه توسط مبلغان برای روزه داران برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام عباس زاده، پاسخگویی به مسائل شرعی و احکام ویژه ماه مبارک رمضان را نیز از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: در همه ایام سال قریب به 20 مبلغ ثابت در بقاع متبرکه استان پاسخگوی سوالات و شبهات مختلف مردم در زمینه های گوناگون هستند .

وی در پایان، برگزاری افطاری های ساده در مساجد و امامزادگان استان را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و یادآور شد : این اقدام با هدف ترویج سنت حسنه برگزاری سفره های افطار ساده  در جامعه برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha