جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: استاد حوزه باید علاوه بر تدریس و علم آموزی به یک طلبه و تشویق و ترغیب طلبه‌ها به مباحثه و مطالعه، به اخلاق، تهذیب و تزکیه نفس طلاب توجه جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در جمع مدیران مدارس علمیه استان قزوین گفت: امروز حوزه های علمیه وظیفه تبلیغ دین، تبیین احکام، پاسخگویی به مسائل جدید و صیانت از دین را بر عهده دارند.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: حوزه های علمیه در گذشته و حال در تقویت باورهای دینی و اعتقادی مردم و بقای دین اسلام نقش موثری داشته اند.

وی افزود:  حکومت اسلامی، حکومت قرآن، فقه و علم و عدل است و روحانیت برای گسترش این آرمان های اسلامی مسئولیتی سنگین بر عهده دارند.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: استاد حوزه باید علاوه بر تدریس و علم آموزی به یک طلبه و تشویق و ترغیب طلبه‌ها به مباحثه و مطالعه، به اخلاق، تهذیب و تزکیه نفس طلاب توجه جدی داشته باشند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین بیان کرد: امروز نسل نوجوان و جوان تشنه پاسخ به سؤالات و شبهات است و از این روز وظیفه امروزی روحانیون در این عرصه بسیار مهم خواهد بود.

برپایه این گزارش: در این جلسه با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام ذوالفقاری در زمان مدیریت مدارس علمیه شیخ الاسلام و محسنیه، حجت الاسلام نوروزلو به عنوان سرپرست مدرسه علمیه سفیران و حجت الاسلام بیگدلی به عنوان مدیر جدید مدارس علمیه شیخ الاسلام ومحسنیه معرفی شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha