چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جنگ نرم

کارشناس دینی وامور خانواده گفت: امروز خانواده ها و نسل جوان ما باید با بالا بردن بصریت و آگاهی‌شان برای مقابله با جنگ نرم دشمنان ایستادگی نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم رضوی در نشست تخصصی خانواده و تهاجم فرهنگی گفت: امروز دشمنان  علیه ما جنگی را آغاز کرده‌اند که مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری است و ایشان از این جنگ به تعابیر متعددی از جمله جنگ فرهنگی، شبیخون فرهنگی، غارت فرهنگی و جنگ نرم نام می برند و قشری که دشمنان ما در این جنگ مورد هدف خود قرار داده‌اند، بانوان و دختران جوان ما هستند .

وی اظهار کرد: در بررسی 70 درصد ازدواج های منجر به طلاق به این مطلب می رسیم که زن و شوهر با دل مشغولی به برنامه های از پیش تعیین شده دشمن اکثر اوقات خود را سپری کرده و از رسالت خانواده و حرمت آن غافل شده و خدای ناکرده در این مسیر منحرف شده و منجر به فروپاشی خانواده می شود.

 کارشناس دینی وامور خانواده گفت: امروز خانواده ها و نسل جوان ما باید با بالا بردن بصریت و آگاهی‌شان برای مقابله با جنگ نرم دشمنان ایستادگی نمایند.

خانم رضوی تصریح کرد: وقتی که امام خمینی(ره) برای مبارزه با طاغوت قیام کردند، جوانان و نوجوانان ما در حوزه، دانشگاه و جامعه پذیرای این قیام شدند و از هنگامی که انقلاب اسلامی ما پیروز شد، دشمنان ما سعی کردند نسل جوان و نوجوان ما را از انقلاب ما گرفته و جدا کنند و امروز هم دشمنان به دنبال همین هدف هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه در جامعه ما یکی از استحاله های فرهنگی، بی ارزش کردن امر به معروف است، تا همچون مردگان از کنار هم بی تفاوت رد شویم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha