جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شبکه های اجتماعی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان گفت: شبکه های اجتماعی از ابزارهای دشمن در جنگ نرم علیه ملت‌هاست و بازگشت به آموزه‌های دینی و مساجد یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام مرتضی کریمی ظهر امرز در جمع مردم شهرستان تاکستان گفت: دشمنان نظام در نظر دارند به روش‌های مختلف که یکی از آنها افزایش تحریم‌ها علیه ایران است، مردم را در مقابل نظام قرار دهند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: دشمن اینک به خوبی دریافته که تنها راه غلبه بر نظام اسلامی ایران از طریق هجمه فرهنگی است تا در پرتو این جبهه بتواند تمدن و فرهنگ اصیل اسلامی ما را ناکارآمد نماید.

حجت الاسلام کریمی با تاکید بر این که فرمایشات مقام معظم رهبری همواره راهگشا و هدایتگر جامعه بخصوص در حوزه فرهنگی و جنگ نرم است، ادامه داد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با حربه های مختلف از جمله جنگ تحمیلی به دنبال آسیب زدن به ایران اسلامی بودند که موفق نشدند. امروز هم با توسل به جنگ نرم در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به دنبال لطمه زدن به محور انقلاب و  وحدت یعنی ولایت فقیه هستند، لذا باید مراقب توطئه های شوم آنها باشیم.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان گفت: شبکه های اجتماعی از ابزارهای دشمن در جنگ نرم علیه ملت‌هاست و بازگشت به آموزه‌های دینی و مساجد یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با دشمنان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تاکستان گفت: دشمن اصلی و نخست انقلاب اسلامی و ملت ایران، آمریکا است که قاطبه مردم ایران نسبت به این دشمنی آگاهند و در موضوع بدعهدی آمریکا در برجام و مساله هسته ای به این باور رسیدند که آمریکا دشمن اصلی است.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha