جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید مبارک علی موسوی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید مبارک علی موسوی دبیر مجلس وحدت المسلمین پاکستان در ایالت پنجاب ضمن اظهار تاسف نسبت به وقایع تیراندازی و کشتار در مدارس و مراکز آموزشی آمریکا آن را نشان از افول جامعه غرب دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مبارک علی موسوی دبیر مجلس وحدت المسلمین پاکستان در ایالت پنجاب ضمن اظهار تاسف نسبت به وقایع تیراندازی و کشتار در مدارس و مراکز آموزشی آمریکا آن را نشان از افول جامعه غرب دانست.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در پیام تسلیت به خانواده دانش آموز پاکستانی که در حادثه اخیر تیراندازی در مدرسه ای در ایالت تگزاس آمریکا جان خود را از دست داد؛ ضمن اظهار تاسف و همدردی با خانواده سبیکه دختر پاکستانی آن را نشانه زوال ارزش ها در جامعه آمریکا دانست.

وی افزود تحلیل گران غربی این حوادث را نتیجه عدم توزان ذهنی و روانی عاملان آن می دانند در حالیکه اگر مانند چنین حادثه ای در کشوری اسلامی رخ می داد تیتر تمام خبرها تروریسم اسلامی می شد. ما این وقایع آمریکا را تروریستی می دانیم و تغییر عنوان آن دردی را دوا نمی کند.

دبیر مجلس وحدت مسلمین ایالت پنجاب تکرار چنین وقایعی در غرب به ویژه آمریکا را نشان از افزایش گرایش ها و اقدامات افراطی دانست که دلیل بر این امر است که افراط گرایی، خشونت و تروریسم امری مذهبی نیست، بلکه بحرانی بین المللی است، اما متاسفانه دشمنان اسلام قصد دارند به هر قیمتی آن را به اسلام نسبت دهند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha