پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شیخ عیسی قاسم

p,ci/ عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم تصریح کرد: استقامت شیعیان بحرین به خصوص رهبر آن، آیت الله شیخ عیسی قاسم، حقیقتاً رژیم آل خلیفه را مستاصل کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد ملک زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به دومین سالگرد محاصره خانگی آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین ابراز داشت: حقیقتاً استقامت و پایداری این شیخ مظلوم بوده که تاکنون توانسته ندای مظلومیت انقلاب مردم بحرین و شیعیان این کشور را به گوش جهان برساند.

وی افزود: آیت الله شیخ عیسی قاسم با کوتاه نیامدن از خواسته های به حق خود و مردمش تاکنون در برابر حکومت ظالمانه بحرین که پشتوانه قدرتمند آمریکا و عربستان را دارد،

یک تنه ایستادگی کرده و توانسته به رغم آن که در محاصره شدید واقع است ، استقامت ورزد.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی همچنین گفت: بعد از گذشت دو سال  از محاصره خانگی ایشان عملاً ثابت شد که حکومت ظالم بحرین با وجود حمایت های گسترده کشورهای استکباری و آل سعود در برابر یک انقلاب مردمی با رهبری شیخ عیسی قاسم مستاصل شده و عدم مشروعیت و مقبولیت مردمی خود را نظاره گر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این مساله به خوبی نشان می دهد اگر مردمی با استقامت و بصیرت بخواهند در برابر حکومت ظالمی ایستادگی کنند ، قطعا نصرت الهی با آن خواهد بود و در نهایت به خواست خدا، به پیروزی می رسند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha