پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهید آیت الله محمد صدوقی

حوزه/ استاندار یزد با صدور بیانیه‌ای، سالروز شهادت سومین شهید محراب حضرت آیت‌الله صدوقی (ره) را گرامی داشت و گفت:‌شهید صدوقی(ره) خدمتگزاری خالص برای مردم به ویژه مستضعفان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد با صدور بیانیه‌ای، سالروز شهادت سومین شهید محراب حضرت آیت‌الله صدوقی(ره) را گرامی داشت.

در این بیانیه‌ آمده : بار دیگر دهم ماه مبارک رمضان که یادآور سالروز شهادت مجاهد نستوه و فقیه فرزانه شهید آیت‌الله صدوقی(ره) است فرا می‌رسد و یاد و خاطره خدمات عظیم و مجاهدت‌های فداکارانه آن عالم ربانی را در اذهان مردم قدرشناس استان دارالعباده یزد زنده می‌کند.

شهید صدوقی(ره) از چنان نقش راهبردی و جایگاه رفیعی در پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی ایران و استقرار آن و حتی دفاع مقدس برخوردار بود که امام راحل عظیم‌الشان در شهادت آن انسان وارسته فرمودند: «اسلام، خدمتگزاری متعهد و ایران، فقیهی فداکار و استان یزد، سرپرستی دانشمند را از دست داد».

خدمتگذاری خالصانه به مردم به ویژه مستضعفان، رهبری حکیمانه، شجاعت و خستگی‌ناپذیری در مسیر تحقق اهداف الهی انقلاب اسلامی و برخورداری از روحیه الهی شهادت‌طلبی و ایثارگری، از جمله ویژگی‌های ممتازی است که از شهید آیت‌الله صدوقی(ره) به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) چهره نادری ساخته بود که ابعاد گوناگون یک شخصیت تمام عیار شایسته جمهوری اسلامی را در خود جمع داشت.

اینجانب در پایان بار دیگر یاد و خاطره همه شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی به‌ویژه سومین شهید محراب حضرت آیت‌الله صدوقی(ره) را گرامی داشته و به روان مطهر این والامقامان درود و سلام فرستاده و موفقیت همگان را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha