جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
۱

حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون کاشان گفت: دولتمردان منافع مردم و کشورمان را دربرجام، در مذاکره با سه کشور اروپایی در نظر بگیرند و اجازه ندهند دشمن با کارشکنی هایی که انجام می دهد لطمه مشقت باری را به مردم تحمیل کند.

حجت الاسلام  قاسم پایواره در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با محکوم کردن خروج یک جانبه آمریکا از برجام، به وظیفه ای که طلاب در تبیین افکار عمومی جامعه از یک طرفه خارج شدن آمریکا از برجام  دارند، اشاره کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند به سه کشور اروپایی در برجام نباید اعتماد کرد، قطعا تا جایی که منافعشان در خطر باشد، برجام را دنبال خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان در راستای منویات مقام معظم رهبری در شعار حمایت از کالای ایرانی جلسات متعددی را با حضور آیت الله نمازی، فرماندهان پایگاه های بسیج، روحانیون، طلاب و اساتیدحوزه علمیه این شهرستان برگزار کرده، گفت: ضرورت دارد تا نظرات و دیدگاه های آیت الله نمازی در تحقق حمایت از کالای داخلی مدنظر مسئولین، روحانیون، طلاب حوزه های علمیه و کارآفرینان شهرستان  قرار گیرد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون کاشان خاطرنشان کرد: روحانیون و حوزه های علمیه با استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان شروطی را که مقام معظم رهبری برای اروپایی ها در حمایت از برجام ترسیم نموده اند، در منابر و سخنرانی هایشان برای مردم تبیین کنند.

حجت الاسلام پایواره با ارائه گزارشی از فعالیت های بسیج طلاب کاشان اظهار داشت: همایش ائمه جمعه و جماعات، طلاب و روحانیون شهرستان کاشان با حضور کارشناسان مسائل اقتصادی در حمایت از کالاهای داخلی از اقدامات مهم ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha