پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تولیت آستان مقدس حسینی به زیارت حرم امیر المؤمنین (ع) مشرف شد

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبد المهدی کربلایی تولیت آستان مقدس حسینی به همراه تعدادی از مسئولین آستان به زیارت حرم مطهر امیر المؤمنین (علیه السلام) مشرف شده و مورد استقبال یوسف الشیخ راضی تولیت آستان مقدس علوی قرار گرفتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین شیخ عبد المهدی کربلایی تولیت آستان مقدس حسینی و نماینده آیت الله سیستانی به همراه تعدادی از مسئولان این آستان به زیارت حرم مطهر امیر المؤمنین (علیه السلام) مشرف شده و مورد استقبال یوسف الشیخ راضی تولیت آستان مقدس علوی قرار گرفتند.

حجت الاسلام و المسلمین کربلایی گفت: ما برای تشرف به زیارت حرم امیر المؤمنین (ع) و عرض تبریک به تولیت جدید آستان مقدس علوی اینجا آمدیم.

وی با بیان اینکه از زمان تولیت های پیشین، تلاش های زیادی برای خدمت به زائرین انجام گرفته است، اشاره کرد: این مسئولیت دو بار سنگین و مهم به همراه دارد که یکی حرم مطهر امام علی (ع) و دیگری وجود حوزه علمیه و مراجع عظام در نجف است.

متولی آستان مقدس حسینی اشاره کرد: در این دیدار در خصوص برخی مسائل مهم مرتبط با تحول خدمات به زائرین در تمامی زمینه ها و بخش های آستان های مقدس علوی و حسینی گفتگو و هم اندیشی شد.

 تولیت آستان مقدس علوی گفت: در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین کربلایی و هیئت همراه برای گسترش همکاری مشترک در خصوص انتقال تجربیات و چگونگی برنامه ریزی برای ارتقای خدمات به زائرین اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: قرار شد که بخش های مختلف آستان های مقدس علوی و حسینی با هم دیدار داشته باشند تا بتوانند از تجربیات آستان حسینی بهره مند شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha