پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زنان

حوزه/ نیکو مطهر، مؤسسه قرآن و عترت راحم را زیر نظر سازمان زنان انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸ شعبه در تهران داریم و امسال نیز مجوز گسترش آن در دیگر استان ها صادر شد.

فاطمه نیکو مطهر، دبیر سازمان زنان انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن گفت: سازمان زنان انقلاب اسلامی از سال 90 به عنوان یک نهاد مردم نهاد کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: این سازمان با تمامی سازمان ها و ارگان های فرهنگی و دینی ارتباط داشته و کالاهای تعاملی انجام می دهد. سازمان زنان انقلاب اسلامی تمامی برنامه های مرتبط با زنان را در مساجد و نهادها، سازمان های فرهنگی و دینی انجام می دهد.

نیکو مطهر، مؤسسه قرآن و عترت راحم را زیر نظر سازمان زنان انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 8 شعبه در تهران داریم و امسال نیز مجوز گسترش آن در دیگر استان ها صادر شد.

وی ادامه داد: مؤسسه قرآن و عترت راحم دوره های مختلفی همانند نقد فرق، تربیت مربی قرآن، روخوانی، روانخوانی، تجوید، تربیت مربی معارف با گرایش کودک و... برگزار می کند. در حال حاضر سالانه بیش از 1500 تربیت مدرس تخصصی داریم که این افراد برای تبلیغ به مدارس، مراکز فرهنگی و... اعزام می شوند.

دبیر سازمان زنان انقلاب اسلامی با بیان این که زیر نیز این سازمان کانون جوانان، مبلغات و مربیان وجود دارد، بیان داشت: زیر نظر این کانون ها نیز معاونت های آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و... فعالیت می کند.

وی با بیان این که تا سال 96 بیش از 970 مسجد تهران تحت پوشش سازمان زنان انقلاب اسلامی بود، عنوان داشت: جمعیت مخاطب ما قریب به 290 هزار نفر است.

نیکو مطهر در پایان سخنان خود از کم توجهی افراد نسبت به کارهای قرآنی گلایه کرد و گفت: اکنون در جنگ نرم هستیم و نباید اجازه دهیم که دشمن در جنگ نرم بر ما غلبه کند.

انتهای پیام/

313/43

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha