جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ بخش حوزوی و غرفه خبرگزاری حوزه در دوازدهمین روز نمایشگاه قرآن کریم(۳۸)

حوزه/ مدیر مرکز تخصصی فلسفه بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء نسبت به ضعف تبلیغات در خصوص حضور مردم در نمایشگاه بین المللی قرآن در شبکه های صدا و سیما انتقاد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به این که در نمایشگاه بین المللی قرآن امسال به عنوان کارشناس علمی در غرفه این مرکز حضور پیدا کرده، اظهار داشت: به عقیده بنده استقبال مردم نسبت به سال های قبل از این نمایشگاه کمتر شده و لذا باید در بحث تبلیغ به خصوص در تلویزیون و فضای مجازی بیشتر کار شود.

وی افزود: متاسفانه در صدا و سیما آن طور که باید و شاید نسبت به حضور مردم در نمایشگاه قرآن تبلیغ مناسبی صورت نگرفت و تنها چندباری شبکه قرآن برنامه به طور زنده از نمایشگاه به روی آنتن بُرد.

این استاد و محقق حوزوی با اشاره به این که در این غرفه با حضور کارشناسان موسسه به شبهات و سوالات مردم پاسخ داده شد، گفت: بیشتر سوالات مردم از کارشناسان ما در حوزه احکام و سپس مسایل اعتقادی بود و حضور روحانیون پاسخگو در این فضای نمایشگاهی به این منظور حقیقتاً اقدام خوب و بایسته ای است که خوشبختانه نهادهای حوزوی به این امر اهتمام مناسبی دارند.

وی اضافه کرد: ما در این غرفه همچنین به معرفی فعالیت های صورت گرفته در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء پرداختیم که این برنامه ها در عرصه های مختلف صورت می گیرد، ضمن آن که البته غرفه مجزایی در بخش ناشران اختصاص به فروش کتب بنیاد اسراء به خصوص آثار علامه جوادی آملی اختصاص یافته که به لطف الهی، همچون گذشته، کتاب مفاتیح الحیات فروش قابل توجهی داشته است.

۳۱۳/۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha