پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اهل بیت

حوزه/ مسئول غرفه مجمع جهانی اهل بیت(ع) همچنین از جاپ ۸۰۰ عنوان کتاب توسط این مجمع خبر داد و یادآور شد: این کتاب ها به ۵۸ زبان ترجمه شد.

حسین مهدوی منش، مسئول غرفه مجمع جهانی اهل بیت(ع) در بخش بین الملل نمایشگاه بین المللی قرآن در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: مجمع جهانی اهل بیت(ع) یک سازمان مردم نهاد است که از سال 69 کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: فعالیت اصلی مجمع جهانی اهل بیت(ع) سازماندهی و ارتقای سطح علمی و فرهنگی شیعیان است.

مهدوی منش با بیان این که مجمع جهانی اهل بیت(ع) دارای 700 عضو است، عنوان داشت: بیش از 3 هزار مبلغ تحت پوشش این مجمع هستند. البته این تعداد غیر از مرتبطین و نماینده است.

وی ادامه داد: مجمع جهانی اهل بیت(ع) در 120 کشور مبلغ و عضو مرتبط و نماینده دارد که به ساماندهی شیعیان می پردازند.

مسئول غرفه مجمع جهانی اهل بیت(ع) همچنین از جاپ 800 عنوان کتاب توسط این مجمع خبر داد و یادآور شد: این کتاب ها به 58 زبان ترجمه شد.

وی اضافه کرد: همچنین توسط مجمع جهانی اهل بیت(ع) تاکنون نرم افزارهای صحیفه سجادیه، قرآن، نهج البلاغه و مفاتیح الجنان به چند زبان تهیه شد. یکی دیگر از نرم افزارها «مفتاح» است که در آن به شبهات پاسخ داده شد.

مهدوی منش همچنین تعداد سایت های زیر نظر مجمع جهانی اهل بیت(ع) را 35 سایت اعلام و بیان داشت: برای پیامبر(ص) نیز یک سایت ویژه داریم.

وی افزود: مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیش از 400 مرکز ارتباط و همکاری دارد. البته این تعداد مؤسسات و مراکز شناسنامه دارد.

مسئول غرفه مجمع جهانی اهل بیت(ع) تأکید کرد: دانشگاه اهل بیت(ع) نیز مجموعه زیر نظر مجمع است که تاکنون 15 هزار فارغ التحصیل دارد.

انتهای پیام/

313/43

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha