جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حیدری

حوزه/ مدیر هماهنگی با رسانه های بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: برای بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ۷۰ خبرگزاری و روزنامه دعوت به عمل آمد تا اخبار نمایشگاه را پوشش و بازتاب دهند.

مجتبی حیدری، مدیر هماهنگی با رسانه های بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، به تشریح فعالیت های رسانه ای این نمایشگاه پرداخت.

وی با خوب ارزیابی کردن فعالیت های رسانه ای بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن خاطرنشان کرد: هماهنگی با رسانه ها در دو بخش مکتوب و شبکه های رادیویی و تلویزیونی صورت گرفت.

وی ادامه داد: افزون بر پوشش اخبار نمایشگاه توسط خبرگزاری ها و روزنامه های مختلف، هر شب بیش از 10 برنامه زنده تلویزیونی نیز از نمایشگاه بر روی آنتن می رفت. برای نمونه شبکه خبر روزانه 3 گزارش و مصاحبه از مدیران بخش های مختلف نمایشگاه پخش می کرد.

مدیر هماهنگی با رسانه های بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن عنوان داشت: شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای همانند العالم، الکوثر و آی فیلم نیز برنامه های مختلف و متنوعی از نمایشگاه بین المللی قرآن پخش کرده اند.

وی افزود: برای بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 70 خبرگزاری و روزنامه دعوت به عمل آمد تا اخبار نمایشگاه را پوشش و بازتاب دهند.

حیدری، پوشش اخبار بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن را دارای رکورد دانست و بیان داشت: بیش از 15 رسانه خارجی نیز مراسم افتتاحیه نمایشگاه، مراسم افتتاحیه بخش بین الملل و بخش های مختلف نمایشگاه را بازتاب دادند.

وی با تقدیر از شبکه های رادیویی مختلف در پوشش اخبار نمایشگاه نیز تأکید کرد: رادیو قرآن هر شب برنامه های متنوعی از نمایشگاه بر روی آنتن می فرستاد. رادیو جوان هر شب 3 برنامه زنده از نمایشگاه را پوشش می داد و باید از آن ها تقدیر ویژه ای داشته باشیم. جا دارد از رادیو فرهنگ، ایران، تهران و معارف نیز به دلیل پوشش اخبار نمایشگاه قرآن تقدیر ویژه داشته باشیم.

مدیر هماهنگی با رسانه های بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن از رصد لحظه به لحظه اخبار منتشر شده نمایشگاه در رسانه های مختلف مکتوب، مجازی، صوتی و تصویری خبر داد و گفت: خوشبختانه امسال در بخش رسانه ای رکورد بسیار خوبی داشتیم.

وی اضافه کرد: ثبت نام از خبرنگاران برای حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن 20 روز پیش از آغاز نمایشگاه صورت پذیرفت تا با حراست برای تردد اصحاب رسانه هماهنگی های لازم صورت گیرد.

حیدری در پایان سخنان خود بار دیگر از تمامی رسانه های مکتوب، صوتی، تصویری، مجازی و... به منظور پوشش اخبار بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن تشکر کرد.

انتهای پیام/

313/43

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha