جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدار طلاب و فضلای همدانی با آیت الله طه محمدی

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: دعای فرج امام زمان(عج) بهترین دعا در شب قدر است چرا که با ظهور ایشان حضرت، مشکلات بشریت رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان، پیش از ظهر امروز در مراسم عزاداری شهادت امام علی (ع) در مسجد جامع همدان گفت: دعای فرج امام زمان(عج) بهترین دعا در شب قدر است، چرا که اگر ایشان ظهور کنند تمام مشکلات بشریت رفع خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم احیا در شب های گذشته در کنار قبور شهدا و باغ موزه دفاع مقدس همدان، گفت: بنده خیال نمی کنم دعای جمعیت هایی که به عشق شهدا دور هم جدا شده اند بدون جواب بماند، چرا که در کنار هر دعایی که از طرف مردم خواسته می شود آمین هزاران شهید است و به همین دلیل حضور در این مکان بسیار زیبا و پسندیده است.

عضو خبرگان رهبری به برکات ماه رمضان پرداخت و گفت: همه مردم باید از لحظه لحظه های ماه رمضان فیض کامل را ببرند و خدای ناکرده طوری نشود که بعد از اتمام این ماه افسوس آن را بخوریم.

وی امام علی(ع) را به اقیانوسی بی کران تشبیه کرد و گفت: این شب ها شب علی (ع) است و برای شرح دادن کرامات امیرالمومنین(ع) انسان واقعا نمی داند که کدام قسمت از این اقیانوس را شرح دهد.

وی با اشاره به خواسته های مردم در شب قدر تصریح کرد: عالی ترین درجه خدا شناسی و پیامبر شناسی، معرفت امام شناسی است و اگر این معرفت نباشد نمره قبولی در این ایام نخواهیم گرفت.

آیت الله طه محمدی در پایان تصریح کرد: اگر تا همواره در مورد جایگاه، عظمت و بزرگی حضرت علی صحبت کنیم باز هم آن طور که باید نمی توانیم ادای دین کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha