جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام صفی خانی

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان قزوین گفت: این مرکز از ابتدای تاسیس تاکنون با حمایت و هدایت رهبر انقلاب و تلاش و جدّیت مدیران و کارکنان آن، توانسته است خدمات قابل توجهی در زمینه‌های مختلف به طلاب و روحانیون ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام موسی صفی خانی در جمع مدیران و معاونین مدارس علمیه استان قزوین گفت: فلسفه وجودی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه خدمت به طلاب و روحانیون و خانواده آنان است و در این زمینه نیازمند همکاری و همفکری بیش از پیش شما مدیران و مسئولین مدارس هستیم.

وی، به پیگیری های انجام شده در مرکز خدمات برای رفع مشکلات طلاب و روحانیون اشاره کرد و ادامه داد: هم اکنون طرح هایی با حمایت این مرکز برای رفع مشکل مسکن طلاب در حال انجام است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین با بیان این که ما به دنبال رفع دغدغه‌ها و مشکلات طلاب و خانواده‌هایشان هستیم، البته رفع این مشکلات نیازمند حمایت و کمک بزرگان و علما است، افزود: گره‌گشایی از مشکلات طلاب موجب می‌شود آنها با آرامش بیشتری به امور طلبگی خود بپردازند.

وی در خصوص مشکلات به وجود آمده در مسکن طلاب در شهرک مینودر نیز گفت: متاسفانه درمضوع مسکن طلاب در شهرک مینودر در اختیار و مسئولیت مرکز خدمات نیست، چرا که افرادی تعاونی مسکن طلاب را تشکیل دادند و برخی افراد نیز هزینه هایی در این خصوص پرداخت کردند، ولی به مشکلاتی از قبیل معارض در زمین مواجه شدند و این مشکل همچنان به قوت خود باقی است، ولی با همه این مسائل، مرکز خدمات با برگزاری جلساتی با مسئولین استان و اعضای تعاونی در صدد رفع این مشکل است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha