سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شهدا

حوزه/ حجت الاسلام مصطفایی تصریح کرد: آسایش و امنیتی که اکنون در کشور ایران اسلامی حاکم است، ریشه در خون شهدا دارد و به برکت وجود رهبر معظم انقلاب و روح پاک شهدا پایدار است و ما باید رهرو شهدا باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی صبح امروز در نشست بصیرتی کارکنان سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: از همان روزهای اول انقلاب همه دشمنان بسیج شدند تا امنیت را از ما بگیرند و تلاش دشمنان هنوز هم ادامه دارد اما تاکنون موفق نبوده اند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین افزود: دشمنان قبل از دفاع مقدس هم در مناطق مختلفی از کشور سعی بر ایجاد ناامنی داشتند و در نهایت یک جنگ بزرگ را بر ما تحمیل کردند.

وی ادامه داد: درس هایی که ملت بزرگ ایران به همه متجاوزان و ظالمان در دوران هشت سال دفاع مقدس داد، این بود که ایران، با کشورهای دیگر متفاوت است و اگر کشوری به خاک ایران تجاوز کند همه به میدان خواهند آمد و آنان را رها نخواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، ولایت و رهبری را رکن اصلی انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، ما وارد مرحله جدید شده ایم که جهاد کبیر گفته می شود و آن اطاعت نکردن از دشمنان و نه گفتن به آنهاست.

وی در ادامه تصریح کرد: امنیت مهم ترین دستاورد هشت سال دفاع مقدس و خون پاک شهداست و امروز به طور معجزه وار امنیت بی نظیر و پایدار مردمی در کشور حاکم است و اگر در هر جامعه ای امنیت باشد، حرکت رو به جلو اتفاق خواهد افتاد

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: آسایش و امنیتی که اکنون در کشور ایران اسلامی حاکم است، ریشه در خون شهدا دارد و به برکت وجود رهبر معظم انقلاب و روح پاک شهدا پایدار است و ما باید رهرو شهدا باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha