پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز نسل جوان گروه هدف دشمنان نظام اسلامی است و متأسفانه هجمه های فرهنگی نظام سلطه به گونه ای جذاب و تأثیرگذار به نسل جوان ما ارائه می شود، لذا باید معارف دینی به زبان روز و با جذابیت های هنری به جامعه منتقل شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، صبح امروز در دیدار مبلغین و روحانیون، ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند آنها در برگزاری برنامه های تبلیغی و قرآنی در ماه مبارک رمضان، گفت: ارتباط و تعامل سازنده روحانیون و مبلغان با جوانان در پاسخگویی به شبهات دینی، سئوالات و رسیدگی به مشکلات آنان باید اولویت جدی باشد.

عضو خبرگان رهبری افزود: در صدر اسلام برای نشر معارف والای دین اسلام در نقاط مختلف جهان، مبلغانی فرهیخته و آشنا به دین مبین اسلام به مناطق مختلف گسیل و مسائل دین اسلام را برای بشریت آن زمان تشریح می کردند.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: برای انتقال پیام قرآن کریم، عقاید اسلامی، تاریخ اسلام و احکام و معارف دینی باید شیوه های نوین اتخاذ شود تا به موفقیت دست یابیم.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی امروز هم همانند نسل اول انقلاب گرایش زیادی به معارف الهی و اعتقادات دینی دارند که شهادت جوان 22 ساله‌ای همچون محسن حججی در امتداد شهادت حسین فهمیده 13 ساله است.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: اگر ایران امروز در حوزه‌های پزشکی، فناوری، نانو و... بر قله‌های افتخار ایستاده، به دلیل امنیت بی نظیری است که شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم با رشادت و جان‌فشانی خود برای ما فراهم کرده‌اند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: اکنون پناهگاهی جز معارف اسلامی و الهی برای انسان‌ها در برابر مشکلات وجود ندارد و مبلغان دینی می‌توانند با تبلیغ معارف الهی مردم را از گمراهی نجات دهند.

امام جمعه شهرستان تاکستان بیان کرد: یک مبلغ دینی باید با بصیرت و هوشیاری شبهات ایجاد شده از سوی دشمن را شناخته و پاسخگوی آن باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: اجر امر تبلیغ، اجر ابدی است، چرا که کار تبلیغ اسلامی به سعادت ابدی انسان های برمی گردد و هر انسانی که با کار تبلیغ سعادتمند شود، اجر این کار بزرگ برای مبلغان هم نوشته خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی بیان کرد: امروز نسل جوان گروه هدف دشمنان نظام اسلامی است و متأسفانه هجمه های فرهنگی نظام سلطه به گونه ای جذاب و تأثیرگذار به نسل جوان ما ارائه می شود، لذا باید معارف دینی به زبان روز و با جذابیت های هنری به جامعه منتقل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha