پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 453641
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
انفجار تروریستی نیجریه

حوزه/ الازهر مصر با انتشار بیانیه ای انفجار تروریستی روز شنبه در ایالت بورنو در شمال شرق نیجریه را محکوم کرد. این انفجار منجر به کشته و مجروح شدن شمار زیادی از شهروندان نیجریه شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، الازهر مصر با انتشار بیانیه ای، انفجار تروریستی روز شنبه در ایالت بورنو در شمال شرق نیجریه را محکوم کرد. این انفجار منجر به کشته و مجروح شدن شمار زیادی از شهروندان نیجریه شد.

الازهر در این بیانیه تاکید کرد ترساندن شهروندان بی گناه و ریختن خون آنها جنایتی است که  ایجاد فساد در زمین است و خداوند متعال وعده بدترین عذاب ها را به مرتکبان چنین جنایتهایی داده است و دین اسلام نیز مجازات های سنگینی برای چنین جنایتکارانی در نظر گرفته است، زیرا این جنایت ها منجر به ایجاد نا امنی و آشوب در جامعه اسلامی می شود.

الازهر در ادامه از جامعه بین الملل خواست برای مبارزه با گروه های تروریستی و از بین بردن منابع مالی آنها متحد شوند و این حادثه را به دولت و ملت نیجریه تسلیت گفت.

رسانه های عربی روز شنبه از وقوع انفجار تروریستی در نیجریه خبر دادند که در جریان آن بیش از ۳۱ شهروند کشته ومجروح شدند که ۸ نفر آنها از نیروهای پلیس بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha