پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
هیئتی از مجمع تقریب مذاهب اسلامی با جبهه عمل اسلامی دیدار کرد

حوزه/ شیخ زهیر جعید هاهنگ کننده جبهه عمل اسلامی لبنان در حضور شیخ شریف توتیو عضو این جبهه از حسن مهدی پور مدیر کل امور مالی و اداری مجمع جهانی تقریب مذاهب و محمد علی آذر شب مدیرکل آفریقا و عربی مجمع تقریب مذاهب استقبال کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ زهیر جعید هاهنگ کننده جبهه عمل اسلامی لبنان در حضور شیخ شریف توتیو عضو این جبهه از حسن مهدی پور مدیر کل امور مالی و اداری مجمع جهانی تقریب مذاهب و محمد علی آذر شب مدیرکل آفریقا و عربی مجمع تقریب مذاهب استقبال کرد.

در این دیدار پیرامون امور عمومی اسلامی به ویژه وحدت اسلامی و راه ها و شیوه های علمی، فرهنگی و فکری در جهت تحقق این وحدت و همچنین در خصوص حمایت از ملت فلسطین در مبارزه با دشمن صهیونیستی بحث و گفتگو شد.

حاضرین در این دیدار بر تقریب دیدگاه های مسلمانان و جلوگیری از اختلاف، شکاف و فتنه که دشمنان سعی در کاشتن آن در داخل جوامع ما دارند، تاکید کردند.

دو طرف اشاره کردند: امت عربی و اسلامی بعد از حجم توطئه هایی که متعرض آن شده اند و بعد از اینکه دروغ و ظاهر سازی داعش و تروریسم تکفیری برایشان آشکار شد، از آگاهی بالایی برخوردار شدند.

در پایان مسلمانان را به صبر، مسئولیت پذیری و دوری از شبهات و مسائل کوچک دعوت کردند؛ چراکه وظایف سخت، راه طولانی و فلسطین نیازمند این است که امت متحد باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha