جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: جوانان و نوجوانان سرمایه های اجتماعی کشورهستند و باید به دانش آموزان توجه ویژه داشته باشیم وباید برای پر کردن اوقات فراغت آنها را از آسیب های اجتماعی آینده جلوگیری نماییم.

بهگزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های اوقات فراغت استان قزوین، گفت: برنامه های اوقات فراغت باید با براساس نیازسنجی، علاقه مندی و مشارکت خود جوانان و دانش آموزان در حوزه های مختلف برنامه ریزی شود.

وی افزود: نیمی از جمعیت ایران را جوانان تشکیل می دهند؛ جمعیتی که با برنامه ریزی صحیح از انرژی های فراوان و متراکم آنها می توان برای سازندگی کشور استفاده کرد و در عین حال بی توجهی به آنها تشدید انحرافات و آسیب های اجتماعی را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: آنچه که امروز حرف نخست را می‌زند، عملیاتی شدن سلاح فرهنگی یعنی فکر، زبان و قلم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: دشمن می‌خواهد ادراک جامعه ما را تغییر دهد و نوع نگاه جامعه به ویژه جوانان را نسبت به انقلاب، نظام و دستاوردهایش تغییر دهد.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: سرمایه ما امید، اعتماد و روحیه است و دشمن می‌خواهد این‌ها را از ما بگیرد؛ ما باید اینجا وارد میدان شویم و به مردم امیدهای واقعی دهیم. ما برای پیشرفته شدن هیچ چیزی کم نداریم و خروج آمریکا از برجام هم نمی‌تواند فشاری بیش از آنچه تا امروز بر ما تحمیل شده، به ما وارد آورد چراکه دشمن تمام قدرت خود را اعمال کرده و این اقدام او فقط بعد روانی دارد و فاقد محتواست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین، گفت: جوانان و نوجوانان سرمایه های اجتماعی کشور هستند و باید به دانش آموزان توجه ویژه داشته باشیم و باید برای پر کردن اوقات فراغت آنها را  از آسیب های اجتماعی آینده جلوگیری نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha