سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
 تشرف جمعی از مهمانان جشنواره فرهنگی "سفیر" به حرم کاظمین و عسکریین (ع)

حوزه/ شیخ عیسی کیندو مدیر مؤسسه مطالعات اسلامی امام علی (علیه السلام) در کشور بورکینا فاسو به همراه "سمیر فراج" شاعر و ادیب مصر و تعدادی از شخصیت های شرکت کننده در جشنواره فرهنگی "سفیر" به زیارت حرم امامین کاظمین (علیهما السلام) مشرف شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ عیسی کیندو مدیر مؤسسه مطالعات اسلامی امام علی (علیه السلام) در کشور بورکینا فاسو به همراه "سمیر فراج" شاعر و ادیب مصر و تعدادی از شخصیت های شرکت کننده در جشنواره فرهنگی "سفیر" که از سوی تولیت مسجد کوفه برگزار شد، به زیارت حرم امامین کاظمین (علیهما السلام) مشرف شدند.

مهمانان بعد از ادای مراسم زیارت، با حضور در صحن های حرم کاظمین از آثار تاریخی و باستانی آن بازدید کردند.

شیخ عیسی کیندو گفت: توفیق یافتم که به زیارت حرم امامین کاظمین (ع) مشرف شوم و این بار اولی است که به زیارت عتبات مقدس عراق مشرف می شوم.

وی افزود: ما تلاش می کنیم از این طریق از جوانان مستبصر کشور بورکینا فاسو در زمینه فکری و فرهنگی حمایت کنیم و کاروان های زیارتی به عتبات و زیارتگاه های مقدس بفرستیم.

"سمیر فراج" شاعر و ادیب مصر از زیارت حرم امامین جوادین (ع) ابراز خشنودی کرد و ابراز امیدواری کرد که در جشنواره های شعری که در آستان مقدس کاظمین برگزار می شود، مشارکت داشته باشد.

وی در پایان دو بیت شعری را در مورد حضرت زینب کبری (س) به امامین کاظمین (ع) تقدیم کرد.

همچنین این مهمانان با حضور در شهر سامرا به زیارت حرم امامین عسکریین (علیهما السلام) مشرف شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha