جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ به مسئولان کشور می گوییم فریب وعده‌های دشمن را نخورند و دلخوش به مذاکره مجدد و به ذلت کشاندن کشور نباشند؛ همت به خرج دهید با توان و نیروی جوان و با نشاط و با انگیزه داخل کار کنید مشکلات حل می شود اما اگر باز چشمتان به خارج از کشور باشد روز بروز بدتر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار عده ای از فعالان فرهنگی، فرهنگ را اساس هر کشور دانستند و تاکید کردند: فرهنگ جامعه اسلامی ما باید مطابق قرآن باشد.
ایشان فرهنگ قرآن را عزت طلبی، مبارزه با ظلم و فساد و بی عدالتی دانستند و افزودند: نظام اسلامی باید پیشتاز در این موضوعات باشد.
این مرجع تقلید خاطر نشان ساختند: امروز خواسته مردم مبارزه با فساد است عده ای می خواهند مردم درمقابل با فساد سکوت کنند؛ چطور می شود یک کارگر یک حقوق مختصر بگیرد ولی فلان آقا اختلاس میلیاردی انجام دهد یا آن دیگری حقوق نجومی بگیرد.
حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: این ظلم است که در یک خانه چند جوان تحصیل کرده بیکار باشد و پدر در مقابل آنان شرمنده باشد؛ امروز مشکلات اقتصادی که با مدیریت صحیح قابل حل است مردم را آزار می دهد.
 معظم له افزودند: بنده از ابتدا به مسئولان محترم گفتم همه چیز را با برجام گره نزنید طرف مقابل قابل اعتماد نیست شما زحمت می کشید قصد شما هم حل مشکلات است اما خوی استکباری در طرف مقابل مذاکرات نمی گذارد ایران به حق خود برسد؛ امروز هم به مسئولان عرض می کنم گول وعده‌ها را نخورید؛ عده ای دلخوش به مذاکره مجدد و به ذلت کشاندن کشور نباشند؛ همت به خرج دهید با توان و نیروی جوان و با نشاط و با انگیزه داخل کار کنید مشکلات حل می شود اما اگر باز چشمتان به خارج از کشور باشد روز بروز بدتر خواهد بود .
حضرت آیت الله نوری همدانی توجه به تذکرات رهبری را مهم دانستند و گفتند: همه دیدیم آنچه ایشان گفتند درست بود چون ایشان تجربه خیانت های آمریکا را در دوران پس از انقلاب داشته اند؛ تفرقه و اختلاف در زمان کنونی خواست دشمن است همه مسئولان کمک کنند نظرات رهبری عمل شود و اجازه موج سواری دشمنان را ندهند.
معظم له گفتند: امروز مردم ناراحت و معترض هستند و حق نیز با مردم است اما خود مردم نیز مراقب عناصر نفوذی برای به انحراف کشاندن خواسته اشان باشند؛ مسئولان نیز اقدام عاجل برای رفع مشکلات و مدیریت بازار داشته و به داد اقشار ضعیف جامعه برسند. 
ایشان برخود با کسانی که به اقتصاد کشور آسیب می رسانند و مردم را دچار مشکل می کنند را در هرسطحی که هستند خواستار شدند و تاکید کردند: دوقطبی کردن جامعه بسیار خطرناک است؛جامعه نباید دو قطبی شود ولی نمی‌دانم چرا بعضی ها اصرار دارند که جامعه را با حرفهای بیخود که ثمری برای کشور و نظام و مردم ندارد ملتهب و دوقطبی کنند بجای این حرفها به مردم خدمت کنید.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ترامپ IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
    0 0
    امروز مردم ناراحت و معترض هستند و حق نیز با مردم است .... چقدر شما با هوشید