جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هفتم تیر

حوزه/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان این که ۶ تا ۱۲ تیر ماه هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی است، گفت: ویژه‌برنامه‌هایی به مناسبت بزرگداشت شهدای هفتم تیر در استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: ششم تا 12 تیر با عنوان هفته‌ی بازخوانی حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده و در این هفته مناسبت‌هایی داریم.

وی افزود: سوءقصد به مقام معظم رهبری، شهادت آیت‌الله صدوقی چهارمین شهید محراب به دست منافقین و حمله‌ی ناجوانمردانه‌ی ناو آمریکایی به هواپیمایی مسافربری جمهوری اسلامی ایران در آب‌های خلیج‌فارس از اتفاقات هفته دوم تیر ماه است.

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد: شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفای امام راحل در دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر ماه  از وقایع دیگر این هفته است.

وی گفت: مراسم محوری سالگرد شهدای هفتم تیر با سخنرانی حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در روز پنجشنبه هفتم تیر ساعت 10 صبح در مسجد انقلاب بجنورد برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: همچنین مراسم ویژه‌ای نیز در شهر اسفراین و مزار شهید طیبی از شهدای والامقام واقعه هفتم تیر در روستای روئین اسفراین برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بازخوانی جنایات و افشای اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا در ایران، آگاهی‌بخشی در خصوص سیاست‌ها و اقدامات خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی، شناسایی و معرفی مجاری و بسترهای نفوذ دشمنان، تبیین ابعاد اقتدار نظام اسلامی در مواجهه با چالش‌ها و تهدیدات، افشای اهداف شوم و اعمال تروریستی جریان‌ها و گروه‌های تکفیری و ایادی استکبار و توصیف معیارها و ترفند‌های دشمنی با اسلام، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران از جمله رویکردهای محتوایی بازخوانی و بررسی و افشای حقوق بشر آمریکایی و سی ششمین سالگرد فاجعه تروریستی هفتم تیر است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha