جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی در مورد اوضاع فعلی یمن گفت: یمن با بحران انسانی روبرو شده، هیچگونه راه حل نظامی برای اوضاع فعلی یمن وجود ندارد و این مسئله باید از طریق مذاکره حل شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان در مورد اوضاع فعلی یمن، گفت: اوضاع فعلی یمن بسیار نگران کننده است هزاران غیرنظامی یمنی در طول تجاوز عربستان به یمن کشته شده‌اند و در عین حال قحطی غذایی و بحران انسانی در برخی مناطق یمن بسیار شدیدتر است.

* بحران یمن هرگز به نفع کشورهای اسلامی نیست

وی افزود: بحران یمن هرگز به نفع کشورهای اسلامی نیست و هیچگونه راه حل نظامی برای اوضاع فعلی یمن وجود ندارد، باید از طریق مذاکره حل شود.

وی افزود: دشمنان اسلام میخواهند که کشورهای اسلامی ناامن باشند و برای این هدف در هر کشوری دیگری و تفرقه میاندازند، مسئله بزرگ منطقه الان مسئله فلسطین است و کشورهای اسلامی باید برای حل این مسئله اساسی امت تلاش کنند. 

حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی در ادامه گفت: برای حل مشکلات امت اسلامی و مسئله فلسطین باید امت اسلامی متحد شوند و با اتحاد می تواند فلسطین را از دست اشغالگر اسرائیل آزاد کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha