جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
موشکی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین با تاکید بر این که امروز با تدابیر رهبری از قدرت بالایی برخوردار هستیم که لرزه بر اندام دشمن انداخته است، تصریح کرد: در صورتی که خطایی از دشمنان سربزند آتش آن دامن آنان را می‌گیرد و بارانی از موشک برسر آنها می‌ریزیم.

بهگزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی صبح امروز در نشست بصیرتی مسئولین پایگاه های مدارس علمیه استان قزوین، گفت: کسی که بخواهد در مقابل اقتدار ملت ایران موضع بگیرد، چه آگاهانه و یا غیر آگاهانه آب در آسیاب دشمن می ریزد.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین، برنامه موشکی را نقطه امید ملت ایران دانست و تصریح کرد: ملت اجازه نخواهد داد که مسئولین دست از توسعه فعالیت های دفاعی و موشکی بردارند.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: تحرکات آمریکایی ها علیه نقاط قوت ایران است و این نقاط قوت به جایی رسیده که هیچ‌گونه امکان جلوگیری و برگشتی وجود ندارد و ما در بحث موشکی به لطف الهی در وضعیت مطلوبی قرار داریم.

وی با بیان این که هیچ کشوری در منطقه امنیت امروز ایران را ندارد، اظهار کرد: دشمنان جرأت حمله نظامی به ایران را ندارند، هرچند همه تلاش های دشمن برای این است که بتواند زمینه را برای حمله نظامی به جمهوری اسلامی فراهم نمایند.

حجت الاسلام مصطفایی با اشاره به این که دنیا بداند ما از اسلام، انقلاب، ولایت و شهدا دست بر نمی‌داریم، بیان کرد: ما بسیجیان، سپاهیان، ارتشیان، حوزویان و آحاد  مردم دست از ولایت بر نمی‌داریم و همیشه پیرو ولایت فقیه هستیم و تا پای جان در دفاع از آرمان‌های امام، انقلاب و شهدا ایستاده ایم.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین با تاکید بر این که امروز با تدابیر رهبری از قدرت بالایی برخوردار هستیم که لرزه بر اندام دشمن انداخته، تصریح کرد: در صورتی که خطایی از دشمنان سربزند آتش آن دامن آنان را می‌گیرد و بارانی از موشک برسر آنها می‌ریزیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha