پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
موسوی اصفهانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه همدان گفت: مردم برای تثبیت نظام از همه چیز خود گذشته اند، اما برخی از مسئولان حاضر نیستند برای رفع گرفتاری مردم از صندلی های خود جدا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان که در مسجد مهدیه همدان برگزار شد با اشاره به لزوم توجه به نیاز های مردم، گفت: مردم برای تثبیت نظام از همه چیز خود گذشته اند، اما برخی از مسئولان حاضر نیستند برای رفع گرفتاری مردم از صندلی های خود جدا شوند.

وی با انتقاد به طرز تفکر عده ای از مسئولان گفت: در اداره مملکت دو طرز فکر وجود دارد، یکی آن که ما نباید غرب را از دست دهیم، چرا که دارای صنعت است و آقای دنیا می باشد و دیگری تفکر انقلابی است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: بنی صدر و طرفداران او دیدگاهی همانند نگاه اول داشتند که در نهایت نیز عاقبت کار خود را دیدند.

وی ادامه داد: تفکر انقلابی بر این پایه استوار است که انقلاب اسلامی در چارچوب قرآن کریم بنا شده است و بر این اساس نیز با اتکا به نیروهای خودی جلو خواهیم رفت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به استفاده از طرفیت های داخلی اشاره کرد و گفت: خدا نکند واقعه ای همچون هفتم تیرماه دوباره به وجود آید و 72 تن دیگر گلچین شوند و آن موقع مردم متوجه دسیسه دشمن شوند.

وی اظهار داشت: ما باید در صحنه بمانیم و برای بصیرت افزایی مردم با اجرای طرحی مدون و برنامه ریزی شده، نگذاریم دشمنان افکار مردم را از بین ببرند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان تاکید کرد: مسئولان همدان نباید نماد های انقلابی را از میدان اصلی شهر به بهانه گردشگری و احداث موزه از بین ببرند و باید هر چه سریعتر نماد انقلاب را به جای خود برگردانند.

وی با تاکید بر این که نباید اجازه دهیم موضوع پایتخت گردشگری همدان بهانه ای برای از بین بردن نماد های انقلابی شود، گفت: اگر قرار است خارجی ها در 2018 به همدان بیایند و همدان مرکز گردشگری شود و در کنار آن نماینده های انقلاب کنار بروند و نماد های گردشگری منهای انقلاب به روی کار بیاید، این موضوع به صلاح نیست.

انتهای پپام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha