چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کارگروه

حوزه/ اعضای کارگروه تخصصی گرایش تفسیر و علوم قرآنی مرکز تخصصی حوزوی خواهران میبد برخی از موضوعات پایان نامه های کارشناسی ارشد بانوان طلبه را تصویب کردند.

افسر قاسمی مدیر این مدرسه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، اظهار کرد: کارگروه تخصصی بررسی موضوعات کارشناسی ارشد گرایش«تفسیر و علوم قرآنی» با حضور اعضای کارگروه، حجج اسلام سید احمد میرخلیلی، علی محمد میرجلیلی و محمدمهدی خواجه پور و صدیقه فاضلی به عنوان دبیر کارگروه، در مؤسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زهرا(س) میبد برگزار شد.

وی افزود: در این کارگروه طرح تفصيلي زهرا زارعی با موضوع «بررسي عوامل و آثار آرامشدر خانواده از ديدگاه قرآن و روايات» به شرط تغییر جزئی در طرح، به تصویب رسید.

مدیر مرکز تخصصی حضرت زهرا(س) میبد تصریح کرد: پنج موضوع نیز در این کارگروه با عناوین «بررسی انتقادی دیدگاه های مفسرین  شیعه در ایمان و معرفت»، «استعاره در سوره لقمان از دیدگاه تفاسیر»، «راه های تثبیت نعمت های الهی در آیات وروایات»، «اصول وروش هاي تعامل وهمزيستي با غير مسلمانان از ديدگاه قرآن و روايات و ارائه مدل اسلامی روابط اجتماعی  از منظر آیات و روایات » بررسی شد و یک موضوع به دلیل تکراری بودن به تصویب نرسید.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha