پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ربوکاپ

حوزه/ مدال های جهانی ربوکاپ سال ۲۰۱۸ از سوی تیم دانشگاه آزاد اسلامی به آستان قدس رضوی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، مدال های جهانی ربوکاپ سال ۲۰۱۸ از سوی تیم دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مسئولان در سالن همایش های آستان قدس رضوی به موزه حرم مطهر امام هشتم(ع) اهدا شد.

در این مراسم، دکتر رهبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تلاش و تفکر عمیق و دقیق، ابراز کرد: دو بال علم و ایمان موجب ترقی و رسیدن به اهداف بلند این افتخار آفرینان شده است و امروز شاهد اهدای مدال های شان به حضرت رضا (ع) هستند؛ در واقع توسل به ائمه اطهار(ع) شعار ما توانستیم را در عرصه دنیا به نمایش گذاشتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مسئله محور است و می خواهد در کنار مسئولان به مسائل کشور بپردازد و مشکلات را حل کند.

رهبر با بیان اینکه نمایش قدرت علمی باید به تولید علم تبدیل شود، گفت: اولین و مهمترین سرمایه دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان جوان و افتخار آفرینان آن هستند و امروز که دنیا به محاصره دانشی پرداخته آنان ثابت کردند که توانستند به قدرت علمی دست یابند.

وی گفت: امروز زمان تبدیل علم و دانش به ثروت و حل مسئله جامعه است و باید در این زمینه برنامه ریزی کرد و به سمت اقتصاد دانش بنیان برویم.

همچنین در این مراسم، موسی خانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و رئیس تیم های ربوکاپ ایران  در این دوره از مسابقات با اشاره به اینکه این دوره بیش از ۴۰۰ تیم از ۴۳ کشور دنیا با حضور ۳ هزار شرکت کننده در مونترال کانادا برگزار شد، گفت: تیم ایران از سال ۲۰۰۶ نذر کرده است که به نیت پنج تن مدال های پنج دوره خود را به آستان قدس رضوی اهدا کند.

وی از حمایت های مقام معظم رهبری نسبت به پیگیری مسائل جوانان برای پیشرفت آنان تقدیر کرد و گفت: محوریت در انقلاب چهارم صنعتی بر پایه دانش رباتیک و هوش مصنوعی است که باید بیشتر به آن بپردازیم تا در تولید داخلی و رقابت با تولید خارجی موفق شویم.

موسی خانی یادآور شد: توجه به دانش رباتیک و هوش مصنوعی به اهتمام مسئولان نیاز دارد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha