جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ترامپ

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: بدخواهان این نظام همواره موانع زیادی را در طول مسیر انقلاب اسلامی ایجاد کرده‌اند، اما مردم متدین ایران اسلامی همواره ضمن حفظ اتحاد و همبستگی خود تمامی توطئه‌های دشمنان را به فضل خداوند متعال نقش بر آب خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی، در نشست بصیرتی طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین، اظهار داشت: دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی پس‌ از این که از جنگ سخت ناامید شدند، جنگ نرم را آغاز کردند و با استفاده از شیوه‌های مختلف درصدد کمرنگ کردن اعتقادات مردم و تغییر در ارزش‌ها و فرهنگ این مرزوبوم برآمده‌اند و هر روز دسیسه و خدعه تازه‌ای را بکار می‌برند تا بتوانند به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین تصریح کرد: دشمنان با اعمال فشارها و تحریم‌ها سعی در پیشبرد اهداف خود دارند و با راه انداختن جنگ‌های نیابتی در سطح منطقه، اسلام‌ستیزی و ایران هراسی را به‌شدت دنبال می‌کند تا بتوانند نقش ایران را در سطح منطقه کاهش دهند، اما غافل از اینکه ایران اسلامی در سطح جهانی به یک ابرقدرتی تبدیل‌ شده که دیگر از تهدید و ارعاب آنان هراسی ندارد و از تمامی فراز و نشیب‌ها به فضل الهی و حضور مردم درصحنه‌های مختلف با سربلندی عبور خواهد کرد.

وی افزود: شعار «مرگ بر آمریکا» از مبانی اساسی انقلاب اسلامی است و تا زمانی که آمریکا از دشمنی با مردم ایران دست بر ندارد و جایگاه جمهوری اسلامی را به رسمیت نشناسد این شعار کلیدی توسط مردم عزیز ایران کوبنده‌تر از گذشته سر داده خواهد شد.

حجت‌الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: بدخواهان این نظام همواره موانع زیادی را در طول مسیر انقلاب اسلامی ایجاد کرده‌اند، اما مردم متدین ایران اسلامی همواره ضمن حفظ اتحاد و همبستگی خود تمامی توطئه‌های دشمنان را به فضل خداوند متعال نقش بر آب خواهند کرد.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب کاملاً مردمی بود که با رهبری حضرت امام(ره) هدایت و رهبری شد و باید عنوان کرد که بصیرت مردم و حضور مردم باعث تداوم آن خواهد بود.

حجت‌الاسلام مصطفایی گفت: بلوک شرق و غرب که سد عظیمی به نام انقلاب اسلامی را مقابل خود دیده‌اند، دشمنی و کینه‌ورزی خود را علنی و عملیاتی نموده‌اند و ازاین‌رو طلاب مدارس علمیه وظیفهٔ خطیری را در مقابله با این تهدیدها، پیش رودارند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha