جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طباطبایی

نماینده ولی فقیه دراستان گفت: هدف اصلی دشمن از به راه انداختن جنگ اقتصادی و جنگ نرم فرهنگی این است که ملت را از دولت و رهبر جدا کند،دراین عرصه کارگزاران نظام با خدمت صادقانه و بیشتر مانع از تحقق این هدف شوم دشمن شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، ظهر امروز در شورای اداری استان اصفهان با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی امروز کشور، اظهار کرد: متاسفانه گوش ندادن دولت ها به هشدارهای رهبری طی یک دهه گذشته نبت به مسائل اقتصادی باعث بروز چنین شرایطی شده است.

مدیر حوزه علمیه اصفهان ضمن تذکر پیرامون اینکه چه شده بدین نحوه مردم از گرانی ها بهم ریخته اند و طرق غیر مسلمانی با یکدیگر رفتار می کنند، اذعان کرد:کسبه دراین شرایط اقتصادی با مردم با انصاف برخورد کنند.

امام جمعه اصفهان بیان کرد: گران فروشی پسندیده نیست و برخی از بازاریان از آب گل آلود ماهی نجس می گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: با اتحاد و قرار دادن دست در دست همدیگر مشکل گشای مردم باشید و قوانین مشکل حل کن را یاد یکدیگر هم بدهیم. اگر همه ملت با هم باشیم نه فقط امریکا بلکه هیچ کسی هیچ غلطی نمی تواند علیه انقلاب و نظام اسلامی بکند

وی ابراز کرد: در روایت داریم که بهترین مردم کسی است که به خلق خدا خدمت کند، قطعا آنچه که به صلاح و نفع  مردم هست به نفع و سود مملکت هم هست، دل مردم را به درد نیاوردید  

مدیر حوزه علمیه اصفهان ادامه داد:  دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی مردم از خادمین و کارگزاران خود است، در این عرصه کارگزاران نظام با خدمت صادقانه و بیشتر، مانع از تحقق این هدف شوم دشمن شوند.

آیت الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد:  هدف اصلی دشمن از به راه انداختن جنگ اقتصادی و جنگ نرم فرهنگی این است که ملت را از نظام و رهبری جدا کند.

وی عنوان کرد: من معتقدم برخی از مدیران و امثالهم، آب به آسیاب دشمن می ریزند و با مردم خوب همراهی نمی کنند. متاسفانه عملکرد برخی از ما در کشور باعث ضد انقلاب شدن مردم می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha